Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:573216
 
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Kustību atmiņas uzlabošana pusaudžiem deju nodarbībās    7
1.1.  Atmiņas jēdziena raksturojums    7
1.2.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    13
1.3.  Kustību atmiņas uzlabošanas faktori pusaudžiem deju nodarbībās    17
2.  Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas izpēte deju nodarbībās    25
2.1.  Pētījuma organizācija un metodes    25
2.2.  Pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanas iespēju rezultātu analīze    30
  Secinājumi    49
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    51
  Pielikumi    53
Фрагмент работы

Secinājumi
Pētot pusaudžu atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās tiek secināts:
1. Atmiņa ir ļoti nozīmīga izziņas procesa sastāvdaļa, kas indivīdam nodrošina informācijas un pieredzes iegaumēšanu, saglabāšanu, atpazīšanu, reproducēšanu, atcerēšanos un aizmiršanu, saistot pagātni, tagadni un nākotni.
2. Atmiņa tiek iedalīta pēc psihisko procesu struktūras, darbības mērķa, iegaumēšanas un saglabāšanas ilguma un pēc psihiskās aktivitātes rakstura darbībā.
3. Pusaudžu vecumposmam raksturīga ir intensīva somatiskā attīstība, Es identitātes atrašana vai tās meklēšana, vēlēšanās būt patstāvīgam un neatkarīgam, vajadzība pēc vienaudžu draudzības, attālināšanās no ģimenes, emocionalitāte, satraukums par savu izskatu un trūkumiem, pašapliecināšanās meklējumi, viņi mācās darot, patīk būt iesaistītiem lēmumu pieņemšanā. u.c.
4. Veidojot jēgpilnas un saistošas treniņstundas, pedagogam svarīgi ir izprast pusaudžu sociālo, emocionālo un kognitīvo attīstību.
5. Lai panāktu pēc iespējas lielāku efektu kustību atmiņas uzlabošanā, mācot pusaudžus, deju nodarbībās ir jāizmanto tādi vingrinājumi, kur tiktu izmantota dažādu maņu uztvere.
6. Tiek izsecināts, ka pusaudžu kustību atmiņa veidojas no redzes, taustes un dzirdes atmiņas atsevišķi, gan kombinējoties kopā.
7. Kustību atmiņas uzlabošanai deju nodarbībās ir svarīga taustes, dzirdes un redzes atmiņas uzlabošanas gan atsevišķi, gan kopumā.
8. Var konstatēt, ka pētījuma mērķis - pētīt pusaudžu kustību atmiņas uzlabošanu deju nodarbībās – ir īstenots.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1364649
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация