Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:603256
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.  SĀKUMSKOLAS VECUMA BĒRNU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    7
2.  ROTAĻU PEDAGOĢISKĀ VĒRTĪBA    12
2.1.  ROTAĻU VEIDI    17
2.2.  ROTAĻU IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI    25
2.3.  ROTAĻA KĀ AUDZINĀŠANAS METODE    27
3.  ROTAĻU ORAGNIZĒŠANA    30
  PRAKTISKĀ DAĻA    36
4.  PIEREDZE. AUDZINĀŠANAS MĒRĶU ĪSTENOŠANA    36
  SECINĀJUMI    44
  IZMANTOTO AVOTU SARKASTS    45
  TERMINI UN TO SKAIDROJUMS    46
  PIELIKUMI    48
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Autors uzsver, ka bērniem ir nepieciešams laiks, kurā smadzenēm apstrādāt iegūto informāciju. Tas varētu būt laiks, kas atvēlēts rotaļām, spēlēm, sapņiem un fantāzijām. Autors iesaka izmantot lietas, kas ir ciešā saiknē ar bērnu ikdienas dzīvi, no viņu lietu vides un ir viņam saistošas.
2. Atdarinot bērns gūst priekšstatu par sevi un citiem, vispirms viņš atdarina pats sevi, savas kustības, savas radītās skaņas, bet vēlāk sāk atdarināt arī ap sevi esošos cilvēkus, to kustības, žestus un mīmiku.
3. Viss, ko bērns redz, dzird un sajūt, atstāj uz viņu iespaidu. Jo bagātāka vide, jo sekmīgāk norisinās arī bērna jūtu dzīves veidošanās procesi, bagātinās bērna jūtu pasaule.
4. Pedagoģiskajā mācību procesā saskatu daudz un dažādas nepilnvērtības, kuras ir iespējams mainīt un pilnveidot, lai skolēni attīstītos un justu, ka skolotāji viņus atzīst un, ka nav tik būtiska viņu sekmju kvalitāte, bet gan vēlme iesaistīties, iemācīties un komunicēt.
5. Diagnostisko rotaļu laikā gan zēniem, gan meitenēm vienādā mērā varēja novērot droša patvēruma meklēšanu, dzīves aizrautību un dedzību, pašpārliecinātību un cenšanos pēc pārākuma un parastās, bērnībā sastopamās nepatikšanas un rūpju izpausmes.
6. Šo bērnu interakcijas ar draugiem un rotaļu biedriem raksturoja noteikts emocionāls kustīgums. Pielikumā pievienots visu izmantoto spēļu un rotaļu saraksts ar dalībnieku skaitu tajās pa grupām.
7. Bakalaura darba uzdevumi tika veikti un balsoties uz pētījuma teorētiskajiem un praktiskajiem rezultātiem izdarīti secinājumi.
8. Pētījuma hipotēze – Ja sākumskolas skolotājs ārpusstundu darbā mērķtiecīgi izmanto skolēnu vecumam atbilstošas rotaļas, tas veicina bērna attīstību un labvēlīgi ietekmē sociālās prasmes un iemaņas – apstiprinājās. Jo rotaļu mērķtiecīga izmantošana gan skolā mācību procesā gan audzināšanas darbā labvēlīgi ietekmē bērnu, sevišķi pirmskolas un sākumskolas periodā.

Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1347803
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация