Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:618125
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    5
1.4.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.5.  Uzņēmuma vajadzības    6
2.  Pakalpojumi    7
2.1.  SIA „Sports PRO” piedāvājums    7
2.2.  Pakalpojumu raksturojums    8
2.3.  Pakalpojuma raksturlielumi    8
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Pakalpojuma tirgus vispārējs apraksts    9
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    9
3.3.  Konkurentu analīze    10
3.4.  SVID analīze    10
4.  Mārketinga stratēģija    11
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    11
4.2.  Preču realizācijas kanāli    12
4.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    12
4.4.  Reklāma    12
4.5.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    13
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    13
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    13
5.2.  SIA „Sports PRO” atrašanās vieta ir attēlota 5.1.attēlā    14
5.3.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    14
6.  Uzņēmuma vadība    17
6.1.  Uzņēmuma vadības un organizācijas struktūra    17
6.2.  Uzņēmuma vadības funkcijas un atbildība    17
6.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    19
6.4.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    19
7.  Problēmas un risks    21
7.1.  Risks, tā veidi    21
7.2.  Riska mazināšanas pasākumi    22
8.  Finansu informācija    23
8.1.  Pakalpojumu cenu un neto apgrozījuma plānojums    23
8.2.  Sākuma bilance    23
8.3.  Izmaksas    24
8.4.  naudas plūsmas aprēķins 2006.gadam    25
8.5.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    26
8.6.  Kredīta atmaksas grafiks    27
9.  Izmantotās literatūras saraksts    30
Фрагмент работы

Biznesa plānošana ir darbības programmu sistemātiska veidošana, kas virzīta uz noteiktu uzņēmējdarbības mērķa sasniegšanu, izmantojot paredzamo iespēju analīzi, novērtēšanu un atlasi.
Komercdarbības plāns aptver svarīgākās uzņēmējdarbības sfēras un aspektus: no tirgus pētīšanas līdz finanšu stratēģijas.
Biznesa plāns ir biznesa idejas ekonomiskais pamatojums un ir vajadzīgs, lai pārliecināties par šo ideju dzīvotspēju. Kaut arī šis ir izmēģinājuma biznesa plāns, varbūt pienāks diena, kad tas tiks realizēts dzīvē. Šo biznesa plānu izstrādāju, lai kritiski novērtētu savas iespējas, noteiktu uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības iespējas konkurences apstākļos, ka arī organizētu biznesa vadīšanu saskaņā ar šo plānu. Šo plānu nolēmu izstrādāt sporta klubam „Sports PRO”, kurš piedāvās cilvēkiem nodarboties ar fiziskām aktivitātēm trenažieru zālē un dažāda veida aerobiku.

SIA “Sports PRO” ir jaundibināms sporta kompleksu uzņēmums, kas atrodas Kuldīgā.
Kuldīgā ir 3 sporta klubi, bet uzskatām, ka jauns sporta klubs ātri iemantotu popularitāti cilvēku vidū un iegūtu viņu uzticību gan ar moderniem trenažieriem, gan ar kvalitatīvām sertificētu treneru konsultācijām un treniņiem.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir iekļūt un stabili nostiprināties Kuldīgas pilsētas sniegto pakalpojumu tirgū, kā arī iegūt patstāvīgo klientu tirgū.
Lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties, tam ir nepieciešamas piemērotas, izremontētas telpas, kuras būtu iekārtotas ar nepieciešamo iekārtu, līdz ar kredīta piesaistīšanu no A/S Hansabanka- 10 000 Ls. Naudas līdzekļus uzņēmums sāks atdot no 2006.gada 1.maija, atdošanas termiņš 10 gadi.
Uzņēmuma dibinātāji ir trīs personas, kas arī dzīvo Kuldīgā, tātad pārzina šo pilsētu, t.i., ,kuri uzņēmumi darbojas šajā pilsētā, kādi veikali un kādi pakalpojumu veidi tiek pieprasīti.
Uzņēmums atrodas vienstāva ēkā Smilšu ielā. Šī iela ir apdzīvota, tajā atrodas daži uzņēmumi. Tātad piebraukt uzņēmumam ir ļoti ērti, jo visi ceļi ir domāti visāda veida automašīnām.
Uzņēmums piedāvā 2 pamatpakalpojumu veidus – trenažieru zāle un aerobika. Ar laiku, attīstoties uzņēmumam, tiek plānots arī paplašināt uzņēmuma pakalpojumu apjomus, ievest jauninājumus pakalpojumu sniegšanā, modernizēt tehniku, t.i. sekot līdzi progresam un patērētāju vēlmēm un vajadzībām. Produkcija atbilst visām prasībām.
Uzņēmuma cenas nosaka, balstojoties uz konkurenu cenām t.i., cenšas ieviest cenas mazākas vai liēlākas par konkurentu cenām, bet ar labāku kvalitāti. Lai iespiestos tirgū, SIA “Sports PRO” nosaka cenas savai produkcijai, kas daudz neatšķiras no konkurentu cenām. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация