Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:622120
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
I.  Teorētiskā daļa    4
  Ievads    4
1.  Mediju auditorija    5
1.1.  Auditorijas jēdziens    5
1.2.  Mediju auditorijas tagadne un pagātne    5
1.3.  Auditorija un tās klasifikācija    6
1.4.  Teorija, kas attiecas uz auditorijas pētniecību    7
  Nodaļas kopsavilkums    9
2.  Radio auditorija    10
2.1.  Radio lietošana    10
2.3.  Radio auditorijas mērījumi    12
  Nodaļas kopsavilkums    13
3.  Radio lietošanas paradumi    13
3.1.  Radio lietošanas paradumu tendences    13
3.2.  Klausīšanās vieta    14
3.3.  Vecums    15
  Nodaļas kopsavilkums    15
II.  Praktiskā daļa    16
4.  Pētījuma metode    16
4.1.  Pētījuma metodoloģijas izvēle un tās pamatojums    16
4.2.  Pētījuma metodes izvēle un tās pamatojums    16
4.3.  Respondentu raksturojums un atlases principi    16
4.4.  Aptaujas tips – elektroniskā aptauja internetā, tās raksturojums    17
5.  Pētījumā iegūto datu analīze    17
  Nobeigums    24
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikumi    27
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Par to, ka radio ir viens no veiksmīgākajiem un labākajiem cilvēces izgudrojumiem, šaubu nav, kas pārādījās arī mūsu pētījumā – 124 respondentu no 200 atzina, ka labprāt izmanto radio, lai aizpildītu klusumu, bet tikai 16 no rītiem to klausās piespiedu kārtā.
Iecienītākais radio no rīta, protams, ir „Radio SWH” ar savu nezūdošo vērtību – BB brokastis ar Ufo un Fredi priekšgalā. Šo programmu klausās 32 procenti jeb 64 respodenti, tomēr ar 26 procentiem uz papēžiem min „Radio 101”, kā ari Latvijas Radio 1 – 23 procenti. No šī varam secināt, ka joprojām SWH rīta programmu, ar kuru cilvēkiem jau daudzus gadus asociējas rīta darbi pirms strādīgās dienas sākuma, bet, spriežot pēc mūsu datiem, ir iespējams, ka aina drīz varētu izlīdzināties.
Tieši puse respondentu radio rīta progrmmas klausās 5-6 reizes. Attīstot pētijumu plašākā auditorijā šo jautājumu noteikti vajadzētu nodalīt, kā tieši cilvēki radio tiek klausīts – internetā vai radio, kas vēl vairāk parādītu rīta radio klausīšanās paradumus.
Pie jautājuma, kur radio tiek klausīts pārliecinoši ar attiecīgi 33% abiem atbilžu variantiem pārrāki par pārejām atbildēm bija mājās un automašīnā, kas pilnībā parāda, ka lielākajai daļai aptaujāto tieši dienas sākums ir saistīts ar radio klausīšanos – mājās, darot ik rīta sagatavošanās darba diena, un automašīnā pa ceļam uz ikdienas darīšanām.
62% atzina, ka radio no rītiem klausā kā fonu saviem ik rīta darbiem, bet tikai 20% no respondentiem atzīmēja, ka radio klausīties izvēlas labās mūzikas dēļ, kas mums bija pārsteigums, jo viena no radio asociācijām tomēr ir tieši muzikālas fons.
Radio ir pārdzīvojis gan televīzijas, gan pašlaik pārdzīvo interneta bumu. Neskatoties uz to, ka skeptiķi katru reizi, kad pasaulē ienāk kas jauns, šajā gadījumā televizors un interets, prognozējuši radio klausīšanas galu, bet viss spēlē pilnīgi pretēji teiktajam – pateicoties interneta ienākšanai mūsu ikdienā, tas radio stacijas padarījis vēl pieejamākas, proti, rakstot darbus vai vienkārši sērfojot internetā, ir iespējas savā datorā fonā uzlikt, lai skan radio, tieši tāpēc ir diva veida dati par radio klausījumiem – tie, kas klausās radio pie klasiskajiem aparātiem, pēc kā joprojām rēķina raidstaciju reitingus, un tie, kas radio klausās internetā. Ja salīdzina šīs divas līknes, tad ir vērojamas atšķirības starp raidstaciju reitingiem, jo, piemēram, „Radio 101” auditorijas procents, kas to klausās pie radio aparātiem ir visai niecigs, bet internetā šī aina jau ir daudz, daudz patīkamāka viņiem.
Rīta programmu klausīšanas cilvēkiem jau ir kā rituāls kopš radio ēras pašiem sākumposmiem, un pagaidām nekas neliecina par to, ka kaut kas tuvākajos gados varētu mainīties. Radio pašlaik iet un, visticamāk, arī nākotnē ies roku rokā ar tehnoloģiju attīstību un kļūs vēl spēcīgāks.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация