Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:642819
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    6
1.1.  Uzņēmuma uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta    6
1.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē, kurā uzņēmums darbojas    7
1.3.  Uzņēmuma darbība ārējos tirgos, ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā    7
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    8
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma uzņēmuma attīstībā    11
1.6.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    11
2.  Uzņēmuma vadība    14
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    14
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes, t.sk. formālās metodes uzņēmumā    15
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    16
2.4.  Pielietotās optimizācijas un kalendārās plānošanas metodes uzņēmumā    19
2.5.  Stratēģiskie vadīšanas procesi uzņēmumā    19
2.6.  Investīciju virzieni un efektivitāte uzņēmumā    19
2.7.  Uzņēmuma realizētie projekti    20
2.8.  Uzņēmuma kontroles vide    20
2.9.  Kvalitātes vadības procesi uzņēmumā    20
2.10.  Loģistika uzņēmumā    21
2.11.  Izejvielu, materiālu piegādātāju, transporta veidu un firmu izvēle uzņēmumā    21
3.  Personāla vadība uzņēmumā    24
3.1.  Uzņēmumā strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs, problēmas    24
3.2.  Personāla politika uzņēmumā    25
3.3.  Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas un virzīšanas pa karjeras kāpnēm procesi uzņēmumā    25
3.4.  Personāla motivācijas politika un veidi uzņēmumā    26
3.5.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas pilnveides iespējas uzņēmumā    27
3.6.  Darba koplīgums uzņēmumā un tā īstenošana    27
3.7.  Darba līgumu noslēgšanas un uzskaites kārtība uzņēmumā    27
3.8.  Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana uzņēmumā    28
3.9.  Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā    28
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    29
4.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    29
4.2.  Uzņēmuma mārketinga galvenie elementi    30
4.3.  Uzņēmuma tirgus segments    32
4.4.  Produkta pozicionēšana tirgū    33
4.5.  Produkta dzīves cikla analīze    33
4.6.  Tirgus izpētes procesi, pielietotās metodes    34
4.7.  Saskarsmes stratēģija uzņēmumā, saskarsmes procesa elementu pielietojums    34
4.8.  Cenu politika uzņēmumā    35
4.9.  Darbības, projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    35
4.10.  Produkcijas realizācijas kanāli    36
5.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    37
5.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    37
5.2.  Ārējie finansēšanas avoti    37
5.3.  Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze    39
5.4.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei    39
5.5.  Operatīvās, finanšu analīzes, kombinētās sviras uzņēmumā izpēte un analīze    39
5.6.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, vidēji svērtā kapitāla cena    40
5.7.  Nodokļi, nodevas un obligātās iemaksas ko maksā uzņēmums    40
5.8.  Latvijas nodokļu likumos paredzēto atvieglojumu un atlaižu izmantošana uzņēmumā    41
  Secinājumi un priekšlikumi    42
  Biogrāfisko norāžu saraksts    44
Фрагмент работы

Mana prakses vieta bija uzņēmumā SIA „XXX’’, kura juridiskā adrese ir Rīga, XXXX, faktiskā adrese – XXXX, kas ir arī mana darba vieta. Šajā uzņēmumā strādāju par direktora-grāmatveža asistentu.
Uzņēmums dibināts XXXX kā Individuālais uzņēmums un XXXX pārreģistrēts kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību XXXX.
Uzņēmuma specializācija – automobiļu apkope un remonts (kondicionieru sistēmu diagnostika, pildīšana, remonts, uzstādīšana, radiatoru pārdošana un remonts).
Uzņēmuma darbība ir sezonāla, vasaras sezonā pieprasījums pēc šiem pakalpojumiem ir tik liels, ka piedāvājums un esošie resursi to nespēj pilnīgi apmierināt. Beidzoties sezonai, pieprasījums krasi sarūk un uzņēmuma personāls netiek pilnvērtīgi un maksimāli noslogots.
Šī nozare pašlaik vēl nav piesātināta un konkurence ir samērā neliela, kas piedāvā šāda veida pakalpojumus.
Perspektīvas un attīstība uzņēmumam ir, jo arvien vairāk cilvēku iegādājas jaunas automašīnas un ikviena šāda automašīna ir aprīkota ar kondicioniera sistēmu. Manuprāt, šī ir viena no nozarēm, pēc kuras pieprasījums vienmēr būs pietiekams, lai varētu sekmīgi darboties, attīstīties, paplašināties un gūt peļņu.
Mans prakses mērķis bija padziļinātāki izpētīt un paanalizēt prakses programmā ietvertos jautājumus par uzņēmuma:
vidi,
vadību,
personālu,
mārketinga politiku,
darbības rādītājiem, finansēšanas politiku un avotiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация