Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:644527
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kas ir preses konference?    4
2.  Kāpēc rīkot preses konferenci?    5
2.1.  Preses konferences plusi    6
2.2.  Preses konferences mīnusi    6
3.  Kā sagatavoties preses konferencei?    6
3.1.  Cilvēku izvēle un sagatavošana    7
3.2.  Vietas izvēle    8
3.3.  Laika aspekts    8
3.4.  Mediju informēšana    9
3.5.  Citi plānošanas darbi    10
4.  Preses konferences norise    11
4.1.  Pirms preses konferences    11
4.2.  Materiāli presei    11
4.3.  Daži padomi    12
5.  Pēc preses konferences    12
  Nobeigums    13
  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

Preses konference “ikdienišķajam” cilvēkam parasti asociējas ar kādas oficiālas amatpersonas – Valsts prezidenta, Ministru prezidenta – uzrunu masu medijiem vai ar žurnālistu pūļiem ap populāru mūziķi vai kinozvaigzni, kura ieradusies Latvijā un sniedz intervijas. Pilnīgi pieļauju, ka preses konference cilvēkiem nesaistās ne ar pozitīvām, ne negatīvām norisēm, tāpat tā automātiski netiek saistīta ar organizācijas sabiedriskajām attiecībām vai personības tēla spodrināšanu.
Tomēr ir pilnīgi skaidrs, ka preses konference ir nozīmīgs sabiedrisko attiecību ierocis. Visādā ziņā – ja konference tiek rīkota, tad tai ir jābūt nevainojamai, lai nepanāktu pretēju efektu vēlamajam. Preses konferences var būt gan ar mērķi sniegt papildus informāciju, kas žurnālistus interesē, gan ar mērķi piesaistīt uzmanību procesiem, kas varbūt nešķiet tik saistoši. Jebkurā gadījumā neveiksmīgi noorganizēta preses konference var būt “stop” zīme turpmākām sabiedrisko attiecību aktivitātēm.
Tāpēc šī referāta mērķis ir noskaidrot, kas ir jāievēro, lai preses konference būtu veiksmīga, lai žurnālists būtu ieguvis to, ko vēlējies (vai vismaz viņam tā šķitis) un aizietu apmierināts un lai viņš par šo organizāciju interesētos arī turpmāk.
Referātā apskatīta gan preses konferences kā sabiedrisko attiecību līdzekļa efektivitāte un lietderīgums, galvenie priekšnosacījumi, lai izvēlētos to rīkot, kā arī sniegti praktiski padomi konferences organizēšanā – plānošanā, sagatavošanā un realizēšanā. Jāatzīst gan, ka literatūras avotu pieejamības dēļ lielākā daļa padomu sniegti no ASV pieredzes, kas ne vienmēr atbilst Latvijas apstākļiem. Taču daudzviet es pats sniedzu savu skatījumu par attiecīgajiem punktiem, vadoties no personīgās pieredzes, rīkojot un apmeklējot preses konferences.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация