Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:674760
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Darbinieku motivācijas jēdziens    4
2.  Cilvēku vajadzības kā darba uzvedību noteicošais faktors    6
3.  Motivāciju teorijas un to analīze    10
4.  Motivācijas radīšanas galvenie paņēmieni    16
4.1.  Motivācijas radīšana, veidojot saliedētu komandu    16
4.2.  Motivācijas radīšana, uzticot savus pienākumus un atbildību padotajiem    17
4.3.  Motivācijas radīšana sazināšanas rezultātā    18
4.4.  Motivācijas radīšana, izsakot atzinību    19
4.5.  Monetārais un nemonetārais atalgojums kā motivācijas veidotājs    20
4.6.  Izaugsme karjerā kā motivācijas veidotāja    23
4.7.  Vadītāja uzvedība kā motivējošais faktors (uzticība vadītājam un uzņēmumam)    24
5.  Darbinieku motivācijas vājināšanās un tās iemesli    26
6.  Pētījums par darbinieku motivāciju uzņēmumā ,,Dana – D”    26
7.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma ,,Dana – D” darba motivācijas uzlabošanai    28
  Nobeigums    28
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Фрагмент работы

Nobeigums
Katrs darba devējs, apzināti vai neapzināti, piedalās cīņā par vērtīgākajiem talantiem. Lai šajā cīņā gūtu panākumus, nepieciešama precīza un skaidra rekrutēšanas stratēģija.
Uzrakstot darbu, autore ir izdarījusi secinājumu – izcilu talantu nevar dabūt un saglabāt uzņēmumā, nezinot viņa vajadzības, mērķus un vēlmes.
Darba ietvaros veiktā aptauja – darbiniekiem tika piedāvāts novērtēt ar darbu saistīto apstākļu nozīmīgumu. Protams, šīs aptaujas rezultātus nevar nosaukt par ļoti objektīviem un neapstrīdamiem, jo darba autores iespēju robežās bija uzzināt tikai 40 darbinieku viedokļus, bet tomēr dažus secinājumus izdarīt var. Lielāka daļa padoto par dominējošo uzskatīja atalgojumu - finansiālais motīvs darbiniekiem ir tik nozīmīgs, ka, saņemot lielāku algu, viņi gatavi samierināties ar pārējām neērtībām. Samērā nozīmīgi faktori darbiniekiem ir arī darba drošība, ērta darba vide un vadības atzinība un atsaucība – (to minējuši 5 darbinieki jeb 12 % aptaujāto). Pārējie faktori - atpūtas iespējas un iespēja veidot karjeru uzņēmuma ,,Dana - D” darbiniekiem ir maznozīmīgi. Un pastāv arī negatīvs motivators, kas saistīts ar ekonomisko krīzi valstī un ar to saistīto bezdarbu – uzņēmuma darbinieku bailes zaudēt darbu, kas motivē viņus strādāt uzņēmumā un paciest darba apstākļu negatīvos aspektus.
Aptauja pierādīja, ka pastāv saistība starp galvenajiem darbinieka motīviem un attieksmi pret uzņēmumu.
Vadītāju neizpratne par darbinieku motivāciju neapšaubāmi ietekmē piemērotu darbinieku meklēšanas un esošo motivācijas uzlabošanas efektivitāti – tiek nepareizi sastādīti vakances apraksti, nepareizi nospraustas prioritātes darba intervijas gaitā, darbinieks nepareizi tika apbalvots par panākumu darbā utt. Jaunpieņemtie darbinieki var ātri konstatēt, ka viņu vērtības nesakrīt ar darba devēja vērtībām, kas savukārt pazemina darba ražīgumu.
No šīm kļūdām var izvairīties, jau sākotnēji noskaidrojot darbinieku motivējošus apstākļus. Tomēr saprast esošo un potenciālo darbinieku mērķus nav viegli, turklāt tie var arī laika gaitā mainīties.


Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1335574
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация