Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:679249
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA „Islande Hotel” vispārējā informācija    4
1.1.  Vispārējais apraksts    4
1.2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un darbības virzieni    4
1.3.  Uzņēmuma struktūrvienības    5
2.  Uzņēmuma vadības sistēma    6
2.2.  Organizācijas struktūra    7
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    7
4.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    8
5.  Uzņēmuma starptautiskās finanšu (t.sk. valūtas) un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    9
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus darbības stratēģijas    9
7.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās attiecības    10
8.  Uzņēmuma kopvērtējums    11
  Literatūras sarakts    12
Фрагмент работы

Par visām starptautiskām attiecībām atbild uzņēmuma mārketinga nodaļa. Starp nodaļas darbiniekiem tiek sadalītas darbības grupas. Sadarbību ar biznesa klientiem veic nodaļas vadītājs. Biznesa klienti lielākoties meklē sadarbības partnerus izmitināšanas jomā globālās tūrismu izstādēs kuras tiek regulāri apmeklētas ar biznesa paketu piedāvājumiem. Tālākā darbība veicās ar vietējiem biznesa pārstāvjiem.
Starptautiskas tūrismu grupas veido savas rezervācijas pamatojoties uz cenu piedāvājumiem kuri tiek individuāli aizsūtīti starptautisko tūrismu kompāniju dalībniekiem. Cenas starp tūrismu grupām un biznesa klientiem ir ļoti atšķirīgas, tādejādi tiek meklēts optimālākais un sabalansētakais veids.
Globālās rezervāciju tīklu kompānijas izmanto vidējo svērto istabu cenrādi un aizsūta savu piedāvājumu kurā tiek izvirzīta summa, kuru tīkli grip iekasēt lai izvietot savos portālos uzņēmumus.

8. Uzņēmuma kopvērtējums
Sešu gadu garumā uzņēmums darbojās ar nemainīgu nodaļu vadītāju grupu. Tika izstrādātas daudzas stratēģijas. Tika izvēlēta stratēģija kurā lielākais ienākums tika iegūts no starptautiskām tūrismu grupām un pārējais tika iegūts sadarbojoties ar biznesa partneriem. Dotais vadības modelis pastāvēja sešus gadus līdz brīdim kad tika izlemts nomainīts uzņēmuma valdi un ar to vien arī visu nodaļu vadītāju sastāvu.
Uz doto brīdi nav līdz galam izstrādāta darbības stratēģija un galvenie, pamaktlienti. Viens no iespējamiem darbības modeļiem ir vērsts uz biznesa klientu piesaisti. Viesnīcu nozarē pastāv noteikta tendence – viesnīcas gūst peļnu no darbības vasaras sezonā ar kuru pārtiek ziemas (klusa) sezona laikā. Uz doto brīdi tika izlemts atteikties no visiem iepriekšējiem sakariem ar tūristu grupām un izveidot jaunus sadarbību partneru sakarus. Ņemot vērā šo informāciju var secināt kad uzņēmums pabeigs darbību šogad ar ievērojamiem zaudējumiem. Nomainot mārketinga nodaļas vadītāju nozīmē zaudēt visus gadiem iestrādātos kontaktus un „sākt visu no jauna”. Sadarbība tiek veidota no jaunas stratēģijas kura iepriekš netika pārbaudīta.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация