Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:718341
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.03.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    7
1.  MĀCĪŠANĀS PROCESA OPTIMIZĀCIJA, optimizācijas IESPĒJAS SĀKUMSKOLĀ    10
1.1.  Aktīvo mācību metožu pielietojums mācīšanās procesa optimizācijā sākumskolā    17
  Darbs grupās    20
  Kooperatīvā mācīšanās    23
  Projektu metode    26
  Integrētā mācīšanās    33
1.2.  Mācību procesa diferenciācija un individualizācija    37
2.  PERSONĪBAS IZZINĀŠANA MĀCĪŠANĀS OPTIMIZĀCIJAS PROCESĀ SĀKUMSKOLĀ    40
2.1.  Sākumskolēnu izziņas psihiskā procesa raksturojums    44
2.2.  Mācīšanās tipi    46
3.  MĀCĪBU PROCESA OPTIMIZĀCIJU VEICINOŠU MĀCĪBU METOŽU PIELIETOJUMS SĀKUMSKOLĀ    48
4.  Aktīvās un tradicionālās mācīšanās metodes mācību rezultātu salīdzinājums    51
4.1.  Pētījuma organizācija un norise    51
4.2.  Rezultāti un novērtējums    52
  NOBEIGUMS    56
  LITERATŪRA UN AVOTI    57
  PIELIKUMI    59
Фрагмент работы

1. MĀCĪBU PROCESA OPTIMIZĀCIJA, OPTIMIZĀCIJAS IESPĒJAS SĀKUMSKOLĀ

J. Babanskis ar mācību optimizāciju saprot plašu pasākumu sistēmu, kas skolotājam dod iespēju konkrētajos apstākļos sasniegt vislabākos iespējamos rezultātus. [6, 30]
Optimizēt mācību procesu, ievērojot vispārīgos mācību un audzināšanas mērķus, pedagoģiskās likumsakarības, mācību principus, katra skolēna un visas klases reālās mācīšanās iespējas un audzinātības līmeni, kā arī paša skolotāja iespējas, nozīmē noteikt attiecīgajai mācību stundai vai stundu ciklam konkrētos mācību uzdevumus, atbilstoši tiem konkretizēt mācību saturu, izvēlēties piemērotas formas un metodes (arī pareizi tās saskaņot). Tas viss kopumā rada iespēju sasniegt projektētos rezultātus paredzētajā laikā ar mācību procesa dalībnieku normālu piepūli.
J. Babanskis nosaka šādus pamatposmus, kas ir nozīmīgi mācību optimizēšanā:
1) mācību mērķu un uzdevumu konkretizēšana;
2) mācību satura konkretizēšana un tā mērķtiecīga sakārtošana;
3) mācību līdzekļu plānošana, mācību formu un metožu izvēle;
4) skolotāja un skolēnu mijiedarbības organizēšana, mācību procesa vadība;
5) mācību darbības kontroles un paškontroles regulēšana;
6) skolotāja un skolēnu gūto darba rezultātu analīze nolūkā pilnīgot mācības nākamajā ciklā
Pirmajā posmā – mācību uzdevumu noteikšanā, skolotājs:
• iepazīstas ar galvenajām prasībām, kas ietvertas mācību programmā;
• iepazīstas ar mācību grāmatas saturu un noskaidro, kā mācību un audzināšanas uzdevumus ar to var realizēt;
• konkretizē mācību uzdevumus, ievērojot skolēnu reālās mācīšanās iespējas un audzinātības līmeni, klases sastāvu un īpatnības;
• precizē mācību un audzināšanas uzdevumus, ievērojot atsevišķu audzēkņu un skolēnu grupu īpatnības.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация