Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:772735
 
Оценка:
Опубликованно: 23.10.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Anotācija    5
  Annotation    6
1.  Pedagogu un psihologu atziņas par improvizēšanas prasmju pilnveidi džeza dziedāšanas apguves procesā jauniešiem    7
1.1.  Jauniešu vecuma posma raksturojums    7
1.2.  Improvizācijas pamatprincipi    14
1.3.  Improvizēšanas prasmju pilnveide džeza dziedāšanas apguves procesā    26
2.  Pedagoģiskie nosacījumi improvizēšanas prasmju pilnveidē džeza dziedāšanas apguves procesā jauniešiem    37
2.1.  Aptaujas datu un pašrefleksijas analīze    37
2.2.  Pedagoģiskie paņēmieni improvizēšanas prasmju pilnveidē    49
  Secinājumi    57
  Izmantotā literatūra un citi avoti    59
  Pielikumi    61
Фрагмент работы

Secinājumi
Lai pilnveidotu improvizācijas prasmes jauniešiem džeza dziedāšanas apguves procesā, darba autore izanalizēja pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par jauniešu vecuma posmu. Pētījuma rezultātā var secināt:
1. Jauniešu vecuma posmā pamazām veidojas personība, notiek sava „es” meklējumi, intensīvi tiek meklēti visdažādākie veidi, lai pašapliecinātos gan sev, gan arī vienaudžu vidē. Jaunieša pedagogam ir jāņem vērā viņa psiholoģiskās īpašības un motivācija. Pedagoģiskā procesa uzdevums ir uzturēt un attīstīt jaunieša aktivitāti ar individuālu pieeju katram audzēknim.
2. Improvizācijas pamatprincipi sevī ietver konkrētas teorētiskas zināšanas par džeza mūzikas formām, harmoniskajiem paņēmieniem, kā arī zināšanas par džeza stilu īpatnībām.
3. Džeza dziedāšanas apguves process sastāv no vairākām daļām. Tā ir vokālā - balss vadīšanas tehnika, ritma izjūtas attīstīšana, stilistikas, sketa apguve un improvizācijas prasmju pilnveide. Improvizēšanas laikā notiek apzinātas domāšanas un intuitīvas rīcības mijiedarbība. Tajā tiek izmatota melodiskā, harmoniskā un ritmiskā koncepcija.
4. Veicot aptauju jauniešu un pedagogu vidū par improvizēšanas prasmju pilnveidi džeza dziedāšanas apguves procesā un analizējot aptaujas datus un pašrefleksiju, tika definētas šādas problēmas – bailes riskēt un kļūdīties, grūtības sekot līdzi akordu secībām improvizācijas laikā, kuru viens no galvenajiem iemesliem ir
tas, ka improvizācijas prasmju pilnveidei tiek veltīts par maz laika.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация