Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
Vadīšanas procesi Rīgas 208.pirmsskolas izglītības iestād...-
Vadīšanas procesi Rīgas 208.pirmsskolas izglītības iestādē un to pilnveidošanas iespējas
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Vadīšanas procesa būtība, sastāvdaļas un pārvaldes struktūra Iestādē | 8 |
1.2. | Vadīšanas funkcijas | 9 |
1.2.1. | Plānošana | 9 |
1.2.2. | Organizēšana | 12 |
1.2.3. | Kontrole | 13 |
1.2.4. | Motivēšana | 14 |
1.2.5. | Lēmumu pieņemšana | 15 |
1.2.6. | Organizācija un vadītājs | 17 |
1.2.7. | Kultūras vides veidošana | 18 |
1.3. | Kvalitātes vadības procesi | 20 |
1.4. | Pārvaldes struktūra | 24 |
1.4.1. | Vadītājs un tā vara Iestādē | 24 |
1.4.2. | Vadīšanas līmeņi | 26 |
1.4.3. | Vadīšanas stili | 28 |
2. | Rīgas 208.pirmsskolas izglītības iestādes raksturojums | 30 |
2.1. | Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādei saistošie normatīvie akti | 31 |
2.2. | Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes darbības vides raksturojums | 36 |
2.3. | Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes vadības struktūra | 37 |
2.4. | Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes vadības līmeņi | 39 |
2.5. | Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes nozares perspektīvas Latvijas mērogā pielietojot SVID analīzi | 46 |
2.6. | Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes kvalitātes vadības procesi | 48 |
3. | Vadīšanas funkcijas un to pilnveidošanas iespējas Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādē | 54 |
3.1. | Plānošana Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas | 54 |
3.2. | Organizēšana Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas | 58 |
3.3. | Kontrole Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas | 59 |
3.4. | Motivēšana Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas | 61 |
3.5. | Kultūras vide Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas | 63 |
Secinājumi | 66 | |
Priekšlikumi | 67 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 68 |
Secinājumi
• Pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs veic 5 vadīšanas funkcijas: Plānošana – Iestādes darbības mērķu un uzdevumu noteikšanu, organizēšanu un darbu ar personālu, motivēšanu, kontroli un Kultūras vides veidošanu un uzturēšanu;
• Iestādes specializācija – pirmsskolas vecuma bērnu pieskatīšana un sagatavošana mācību procesam skolās, pulciņu, speciālu nodarbību organizēšana;
• Lēmumus Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādē pieņem sapulcēs, sēdēs un vadītājai vienojoties ar zemāko līmeņu vadītājiem ;
• Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes vadības līmeņi ir veidoti no vidējā līmeņa vadītāja un zemāko līmeņu vadītājiem;
• Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādē vadītājs atbilst demokrātiskajam vadības stilam;
• Pirmsskolas izglītības iestādes ir pašvaldību pārziņā taču Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādi var uzskatīt par patstāvīgu organizāciju, jo ir izveidota patstāvīga Iestādes struktūra;
• Analizējot normatīvos aktus, darba autore secināja, ka pašvaldības autonomā funkcija ir gādāt par iedzīvotāju izglītību, taču daļa pašvaldību šo funkciju nodrošina, sadarbojoties ar citām pašvaldībām un privātām izglītības iestādēm;
• Rīgas 208 pirmsskolas izglītības iestādē ir lineāra vadības sistēma;
• Pats galvenais plānošanas esamības radītājs, ir Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestads gada plāns, kurā tiek izvirzīts mērķis un uzdevumi plānu sasniegšanai;
• Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes vadība komunikācijas organizēšanā pielieto gan horizontālo, gan vertikālo komunikāciju;
• Iestādes vadība, kontrolē praktiski visas vadīšanas funkcijas;
• Pirmsskolas darbinieku mērķi, uz kuriem tie tiecās ir abstrakti;
• Kultūras vides veidošanai Iestādes vadība ir izveidojusi - atklātās vērtības, kas ir fiksētas dokumentos,- rituāli, kas ir jau izveidojušies par Iestādes tradīcijām, - simbolika, kas tiek kopta, uzturēta un veidota gadu no gadiem.
…
Ievads…………………………………………………………………………………....6 1.Vadīšanas procesa būtība, sastāvdaļas un pārvaldes struktūra Iestādē..............................................................................................................................8 1.2. Vadīšanas funkcijas...................................................................................................9 1.2.1. Plānošana........................................................................................9 1.2.2.Organizēšana.................................................................................12 1.2.3.Kontrole.........................................................................................13 1.2.4.Motivēšana....................................................................................14 1.2.5. Lēmumu pieņemšana...................................................................15 1.2.6. Organizācija un vadītājs...............................................................17 1.2.7. Kultūras vides veidošana..............................................................18 1.3. Kvalitātes vadības procesi.......................................................................................20 1.4. Pārvaldes struktūra..................................................................................................24 1.4.1. Vadītājs un tā vara Iestādē...........................................................24 1.4.2. Vadīšanas līmeņi..........................................................................26 1.4.3. Vadīšanas stili..............................................................................28 2.Rīgas 208.pirmsskolas izglītības iestādes raksturojums..............…............................30 2.1. Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādei saistošie normatīvie akti............31 2.2. Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes darbības vides raksturojums......36 2.3. Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes vadības struktūra.......................37 2.4. Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes vadības līmeņi...........................39 2.5. Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes nozares perspektīvas Latvijas mērogā pielietojot SVID analīzi....................................................................46 2.6. Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādes kvalitātes vadības procesi.........48 3. Vadīšanas funkcijas un to pilnveidošanas iespējas Rīgas 208. pirmsskolas izglītības iestādē....……..................................................................................................................54 3.1. Plānošana Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas.........................................54 3.2. Organizēšana Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas...................................58 3.3. Kontrole Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas...........................................59 3.4. Motivēšana Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas......................................61 3.5. Kultūras vide Iestādē un tās pilnveidošanas iespējas....................................63 Secinājumi …………………………………………………………....…................66 Priekšlikumi …………………………………………………....….........................67 Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts...............................................68
Pielikumu mav.
- Personāla vadīšanas būtība, funkcijas un loma SIA X
- Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze
- Vadīšanas procesi Rīgas 208.pirmsskolas izglītības iestādē un to pilnveidošanas iespējas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadīšanas kultūra pašvaldībās
Дипломная для университета58
Оцененный! -
SIA “Lattelekom” personāla vadīšanas ietekme uz uzņēmuma finansiālo stāvokli
Дипломная для университета90
Оцененный! -
Vadīšanas procesa nozīme ēdināšanas servisa uzņēmumā
Дипломная для университета76
Оцененный! -
Direktora vietnieks informātikas jautājumos izglītības iestādes vadības darbībā
Дипломная для университета73
Оцененный! -
Vadīšanas procesu pilnveidošana uzņēmumā "X"
Дипломная для университета66