Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:841983
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens un tā nozīme uzņēmuma darbībai    4
1.1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens, virzieni un mērķi    4
1.2.  Iekšējās komunikācijas līmeņi    7
1.3.  Efektīvas iekšējās komunikācijas pazīmes    8
2.  Iekšējās komunikācijas problēmas un to risināšanas iespējas    10
  Nobeigums    13
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    14
Фрагмент работы

Nobeigums
Komunikācija ir process, idejas un fakti tiek izteikti vārdos (vai simboliskās zīmēs), kurus viena persona nodod citai personai. Tāpēc komunikācijas process ir kustība, informācijas plūsma.
Komunikācija nodrošina orientāciju un rada uzticamību. Jo dzīve kļūst dinamiskāka un kompleksāka, jo ātrāks ir lēmumu pieņemšanas temps uzņēmumā, jo spēcīgāka kļūst darbinieku vēlme un nepieciešamība iegūt savlaicīgu un plašu informāciju.
Līdz ar to efektīvai starppersonu komunikācijai darba vietā ir ļoti nozīmīga loma, jo tā sekmē veiksmīgu uzņēmuma darbošanos. Cilvēkiem, kuriem nav labas komunikācijas prasmes, ir lielāka iespēja saskarties ar komunikācijas problēmām darbavietā. Ja nav izpratnes, kā strādāt ar klientiem, var būt nelabvēlīga ietekme uz darba rezultātiem, tādējādi izraisot zaudējumus.
Pastāv ļoti daudz un dažādas iespējas kā īstenot efektīvu komunikāciju ar sava uzņēmuma darbiniekiem. Konkrētā izvēle būs lielā mērā atkarīga no strādājošo skaita uzņēmumā, kā arī pieejamajiem resursiem (prasme, laiks, nauda, infrastruktūra, utt.).
Katrai no komunikācijas risināšanas iespējam ir savi plusi un mīnusi, tāpēc darba autore uzsver, ka svarīgi ir veikt darbinieku un komunikācijas problēmu analīzi, lai ikdienā spētu pielietot efektīvāko risināšanas iespēju.
Uzņēmums var reizi mēnesī organizēt kopīgas sanāksmes augstākajai vadībai, struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem, lai uzlabotu darba attiecības dažādos organizācijas līmeņos un skaidrotu kolēģu darbu.
Darba autore rekomendē uzņēmumam ieviest kopīgu iekštīklu jeb intranetu, kas informētu darbiniekus par aktualitātēm uzņēmumā un vienkāršotu ikdienas komunikāciju starp darbiniekiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация