Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:867128
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 56 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Radošā darbība    6
1.1.  Bērna domāšana un iztēle    6
1.2.  Bērna radošuma attīstība    14
1.3.  Radošā darbība    18
1.4.  Pedagoga loma radošās darbības sekmēšanā    22
2.  Vizuālā māksla pirmsskolā    30
2.1.  Vizuālās mākslas, jeb tēlotājdarbības veidi pirmsskolā    30
3.  Pētījums par 4- 5 gadīgu bērnu radošās darbības veicināšanas iespējām    35
3.1.  Empīriskā pētījuma raksturojums    35
3.2.  Praktiskais darbs, 4-5 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšanā    38
3.3.  Pētījuma rezultātu analīze    41
  Secinājumi    51
  Literatūras un citu avotu saraksts    53
  Pielikums    56
Фрагмент работы

Secinājumi
Analizējot pētījuma iegūtos datus, par bērnu radošo darbību vizuālās mākslas nodarbībās, var secināt, ka :
1. Radošums ir kaut kas unikāls, kas paver daudzus ceļus vaļā, ne tikai mākslas pasaulē, bet arī dzīvē, tas ļauj mums riskēt un izmēģināt lietas, kuras nav mēģinātas, tas bagātina mūsu iztēli, valodu un ļauj izpausties. Jo bagātāka ir mūsu iekšējā pasaule, jo radošāki spējam būt.
2. Veiksmīgai bērna radošās darbības attīstībai, nozīmīga loma ir vecāku un pedagogu klātbūtnē. Radošs pedagogs, kurš plāno atbilstošas nodarbības, un piedāvā daudzveidīgu materiālo bāzi, kas ļautu apgūt daudz un dažādas tehnikas tā rezultātā tik sekmēta bērna iztēle, oriģināla domāšana un pats galvenais radošums. Kā arī vecāki, kuru loma bērna dzīvē ir svarīgāka, jābūt pacietīgiem un saprotošiem, jāļauj bērnam izzināt pasaule, jāspēlējas kopā, jārunā par visu mums apkārt jāpavada laiks kopā.
3. Darba autore novēroja, ka radošākas idejas un darbība tomēr bija bērniem, kuri grupā bija izteikti līderi, skaļi, aktīvāki , tie bērni arī nebaidījās pamēģināt , ko jaunu. Taču tie bērni, kuri bija mierīgāki un, kuri vienmēr bija tie paklausīgie vairāk pieturējās pie zināmām lietām un jutās nedroši mēģināt ko jaunu.
4. Pētījuma laikā kā palīglīdzeklis radošās darbības veicināšanā tika izmatots- mūzika, multfilma, dzejolis, pasaka un bērna iztēle. Pēc nodarbības var secināt, ka šo palīglīdzekļu izmantošana noteikti ir sekmējusi bērna radošo darbību. Bērni klausoties mūziku, dzejoli, vai pasaku un skatoties multfilmu, izmantoja savu iztēli, jo visos uzdevumos tika veicināta bērna domāšana, iztēle ar dažādiem jautājumiem. Bērni ieguva plašāku ieskatu dažādās mākslas tehnikās, un guva jaunus priekšstatus par lietām.
5. Pētījuma rezultātu analīzē var secināt, ka piedāvājot dažādus mākslas veidus, mākslas tehnikas, izmantojot dažādus palīglīdzekļus, strādāt ar dažādiem dabas materiāliem un runāt pirms un pēc darba darīšanas ir - atslēga , veiksmīgai radošās darbības veicināšanā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация