Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:868818
 
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 77 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mūzikas klausīšanās procesa pedagoģiskie un psiholoģiskie nosacījumi    5
1.1.  Mūzikas uztveres process    5
1.2.  Mūzikas klausīšanās prasmju attīstība    10
1.3.  Mūzikas klausīšanās darbība mūzikas nodarbībās pirmsskolā    17
1.4.  Mūzikas klausīšanās uzdevumi pirmsskolas izglītības programmā    22
2.  Mūzikas klausīšanās darbība pirmsskolā    27
2.1.  Mūzikas klausīšanās prasmju attīstība    27
2.2.  Mūzikas klausīšanās saturs pirmsskolas mūzikas nodarbībās    31
2.3.  Mūzikas klausīšanās prasmju attīstības analīze    45
  Secinājumi    62
  Izmantotā literatūra    63
  Pielikumi    67
  Anotācija    74
Фрагмент работы

Veicot cilvēka uzvedības sistemātisko analīzi, psihologi nonākuši pie secinājuma, ka cilvēki tiecas pēc četriem galvenajiem ideāliem, kuri pilnībā nav sasniedzami, taču veicina progresu un sniedz apmierinājumu virzīšanās procesā uz sekojošiem mērķiem:
1– pārpilnība (pilnīga bioloģisko vajadzību apmierināšana);
2– labestība (sociālā taisnīguma vajadzība);
3– patiesība (izzinošā vajadzība);
4– skaistums (estētiskā vajadzība) (Vikmane, 1998, 26-29).
Dažas no iepriekšminētām vajadzībām (īpaši pēdējās divas) cilvēks var īstenot ar mūzikas palīdzību, klausoties mūziku un muzicējot. Lai varētu muzicēt, nepieciešams ilgstoši apgūt kāda instrumenta spēli, bet lai klausītos mūziku, speciāla izglītība mūzikā nav nepieciešama, tāpēc šķiet, ka mūzikas klausīšanās darbība nevarētu sagādāt nekādas grūtības. Mūzikas klausīšanās ir visdemokrātiskākais muzikālās darbības veids, kurā ir iesaistīti visi sabiedrības locekļi. Pat tad, ja cilvēks negrib klausīties mūziku, viņš vienalga to dzird kaut vai kā fonu kādai citai darbībai, jo mūzika skan visur.
Vairākus gadus strādājot pirmskolas izglītības iestādē par mūzikas skolotāju, konstatēju, ka apzināta mūzikas klausīšanās bieži sagādā grūtības, bet nesagādā prognozēto prieku un gandarījumu. Bērniem grūti koncentrēties mūzikas klausīšanās darbībai, skolotāja izvēlētie skaņdarbi daudzreiz neizraisa interesi. Tāpēc vēlējos izpētīt cēloņus, kas rada bērnu nevēlēšanos klausīties mūziku un noskaidrot, kā veicināt bērnu mūzikas uztveres un klausīšanās prasmju attīstību.
Darbam izvēlējos tematu: Pirmskolas vecuma bērnu mūzikas klausīšanās prasmju attīstība.
Pētījuma objekts: Mūzikas klausīšanās darbība pirmskolas pedagoģiskā procesā.
Pētījuma priekšmets: Bērnu mūzikas klausīšanās prasmju attīstība.
Mērķis: Izpētīt bērnu mūzikas klausīšanās prasmju attīstību mūzikas nodarbībās pirmskolā.
Uzdevumi:
1.Izanalizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par mūzikas klausīšanās darbību.
2.Izpētīt sākumskolas izglītības programmu mūzikas klausīšanās prasmju attīstības kontekstā.
3.Analizēt pirmsskolas vecuma bērnu mūzikas klausīšanās prasmju attīstību.
Pētījuma metodes:
1.Teorētiskās: pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās literatūras analīze.
2.Empīriskās: pedagoģiskie novērojumi, anketēšana.
Pētījuma bāze: Strenču pirmskolas izglītības iestāde „Minkans”.
Darbs sastāv no: Ievada, 2 daļām, (1. daļai 4 apakšnodaļas, 2. daļai 3 apakšnodaļas), secinājumiem, izmantotās literatūras avotiem un pielikumiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация