Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:882392
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Cenu veidošanas teorētiskais pamats    4
1.1.  Cenu veidošanas jēdziens    4
1.2.  Uzņēmuma cenu politikas raksturojums    6
1.3.  Cenu veidošanas stratēģijas    8
1.4.  Cenu veidošanas metodes    11
2.  Cenu veidošana uzņēmumā SIA “Balva”    15
2.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    15
2.2.  Uzņēmuma mērķu ietekme uz cenām    17
2.3.  Citu faktoru ietekme uz cenām    19
2.4.  Uzņēmuma cenu veidošanas metodes un stratēģijas analīze    22
2.4.1.  Cenu veidošanas metodes    22
2.4.2.  Cenu veidošanas stratēģijas un taktikas    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Фрагмент работы

Cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem posmiem uzņēmuma darbībā, tāpēc to veidojot ir jāņem vērā ne tikai uzņēmuma izmaksas un peļņa, bet arī visi iekšējie un ārējie faktori.
Precīzi noteikta cena ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka, vai klients pirks preci vai ne, un tas ir būtisks priekšnoteikums veiksmīgai preču un pakalpojumu realizācijai.
Lielākajā daļā gadījumu produkta cenu nosaka ārējie faktori, tas, ir faktori, kuri nav pakļauti uzņēmuma kontrolei. Cenu ļoti spēcīgi ietekmē attiecīgā produkta piedāvājums un pieprasījums kopējā tirgū.
Lēmumu pieņemšana par cenām ir pietiekami komplicēts process, jo produktam ir jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuras vajag risināt uzņēmuma vadībai.
Lai izveidotu uzņēmumam piemērotāko cenu stratēģiju, ir jāpārzina cenas jēdziens, kā arī precīzi jāformulē izvirzītais mērķis.
Kursa darba mērķis ir raksturot cenu jēdzienu, un to veidošanas metodes un stratēģijas, kā arī analizēt cenu veidošanas stratēģiju uzņēmumā „Balva”, rezultātā izdarot secinājumus un izvirzot priekšlikumus.
Lai realizētu izvirzīto darba mērķi autors izvirza šādus darba uzdevumus:
1.Raksturot cenu jēdzienu.
2.Raksturot cenu veidošanas stratēģijas.
3.Raksturot cenu veidošanas metodes.
4.Analizēt cenu veidošanas stratēģiju uzņēmumā „Balva”.
Kursa darbam ir divas daļas – pirmā ir teorētiskā, kurā aplūkoti jautājumi par cenu jēdzienu, cenu veidošanas metodēm un stratēģijām, bet otrajā daļā tiek analizēta stratēģijas izvēle uzņēmumā „Balva”. Analītiskajā daļā tiek parādīta arī konkrētas preces cenas izveidošana.
Kursa darbā izvirzīto mērķi un uzdevumus autors realizē ar ekonomiskās literatūras, kā arī ar SIA ”Balva” nepublicēto materiālu palīdzību. Kā pamats darba teorētiskajai daļai tiek ņemta V. Praudes un J. Beļčikova grāmata „Mārketings”, bet analītiskajai daļai – uzņēmuma nepublicētie materiāli, sadarbībā ar uzņēmuma cenu plānošanas nodaļu.…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,98 €
Комплект работ Nr. 1133721
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация