Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:884538
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Situāciju analīze    4
  Situāciju analīze mērķis    10
  Situāciju analīzes pielietojums    12
  Situāciju analīzes priekšrocības    13
  Situāciju analīzes trūkumi    13
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Literatūras un avotu saraksts    16
Фрагмент работы

Situāciju analīze mērķis
Situāciju analīzes mērķis ir pārbaudīt informāciju no balstoties uz dažādām situācijām, kuras attēlo vienu un to pašu pētījuma problēmu. Situāciju analīze ietver neliela skaita situāciju intensīvu pētīšanu. Piemēram, pētnieks var veikt detalizētu patērētāju izpēti, veikalu vai dažu mazpilsētas tirgu izpēti.
Elektroapgādes pakalpojumi visā Amerikā pieņem mārketinga koncepciju, kura ir orientēta uz patērētāju. Šo pakalpojumu nodrošināšanas speciālisti organizē tirgus segmenta pētīšanu un noteic patērētāju apmierināšanas līmeni.
Veicot pētījumus, mārketinga menedžeri, organizācijā „Schwinn velosipēdi” izmantoja novērošanas metodi. Mārketinga menedžeri iepazīstināja ar sekojošo informāciju attiecībā uz veikto pētījumu.
Viņiem bija viens ļoti veiksmīgs dīleris Rietumu Piekrastē. Viņš prata pārdot ļoti daudz velosipēdu. Šī informācija ieinteresēja vienu no mārketinga menedžeriem, un viņš nolēma aizbraukt un uzzināt, kā dīleris to dara un, kā panāk tik lielu pārdošanas apjomu. Menedžeris paņēma līdzi diktofonu, lai ierakstīt maģiskos vārdus, kuri pamudina cilvēkus pirkt velosipēdus. Aizbraucot pie veiksmīga pārdevēja, tika konstatēts, ka tam ir labs veikaliņš „Van Nuys” rajonā. Parādījās arī potenciālie klienti. Tie bija tēvs, māte un dēls, apmēram deviņus gadus vecs. Tēvs uzdeva jautājumu dēlam: „Kurš tas ir?”, dēls atbildēja: „Tas, tur”. Tēvs paskatījās uz velosipēdu, tad pajautāja pārdevējam: „Cik šīs velosipēds maksā?”, pārdevējs atbildēja: „179,95 $”. Mārketinga speciālisti izdzirdēja tēvu sakām: „Labi, mēs to ņemsim”. Visas parējās sarunas ar klientiem notika līdzīgi. Pētnieku grupa bija pārsteigta par notikušo. Tad speciālisti saprata, ka pārdevēja veiksmīgais bizness nebija atkarīgs no vārdiem, ko viņš saka pircējiem, bet gan no veikaliņa labvēlīgas atmosfēras, ko viņš rādīja. Tas nebija „Joe’s” vecs netīrs veikals, bet gan skaits veikaliņš pilsētas galvenajā ielā. Liela izkārtne „Velo Ieleja”, paklāji, stereo mūzika, gaisa atsvaidzinātāji, skaistie velosipēdu plakāti. Tas viss ļoti stipri iedarbojās uz pircējiem un tie tikai nāca un nāca. Mārketinga speciālisti, kuri veica pētījumu, mēģināja virzīt šo ideju tālāk citiem dīleriem. Tie, kuri ieklausījās, bija gandarīti ar rezultātu.
Veicot situāciju analīžu pētījumus diskusijas ar uzņēmuma vadību un darbiniekiem var nodrošināt situācijas saprotamību.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация