Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:893451
 
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības būtība un nozīme uzņēmumā    4
1.1.  Mārketinga komplekss    4
1.2.  Mārketinga darbība mērķtirgū    7
2.  Nordea Banka un tā mārketinga darbības vērtējums    9
2.1.  Piedāvātie pakalpojumi    10
2.2.  Cenu veidošana un virzīšanas pasākumi    12
2.3.  SVID analīze    14
3.  Pētījumā izmantotās metodes    11
3.1.  Anketēšana    11
3.2.  Interneta materiālu analīze    17
4.  Nordea Bankas mārketinga darbības analīze    19
4.1.  Respondentu viedokļu analīze    19
4.2.  Interneta materiālu analīze    23
5.  Secinājumi    25
6.  Priekšlikumi    26
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Фрагмент работы

5. Secinājumi
Banka un tās struktūra sevī ietver patērētāju vajadzību un vēlmju apzināšanu, pakalpojuma vai produkta izveidi, kā arī cenas un sadales kanālu noteikšanu. Banka ir tā darbības sfēra, kurai katrs indivīds uztic savus naudas darījumus, kā arī naudas līdzekļu uzkrājumus.
Konkurence ir uzņēmējdarbībā ir skarba. Ja tirgū ir vieta vairākiem uzņēmumiem, tajā noteikti būs konkurenti, kur katrs mēģinās palielināt savu tirgus daļu. Uzņēmumi, kuri ignorēs klienta vēlmes, cietīs neveiksmi, jo šādā situācijā noteicējs ir klients. Mārketinga speciālisti savu uzmanību velta klientiem, orientējot savu darbību uz to vēlmju un vajadzību piepildīšanu. Mārketinga sfēras darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, kā arī citu speciālistu ziņā ir rūpēties par uzņēmumu pozitīvo bilanci un vienmerīgu ražošanas procesa izpildi. Mārketinga speciālisti labi apzinās – klients otrreiz nepirks pakalpojumu vai preci no uzņēmuma, kas piedāvā nekvalitatīvu produkciju par nepieņemamu cenu, kā arī ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai.
Galvenie secinājumi par Nordea bankas darbību būtu:
1. Nordea banka kopš 1992. gada darbojas Latvijas banku sektorā, tāpēc klientu piesaistē liela nozīme ir mārketinga aktivitātēm;
2. Komunikācija ar klientiem ir nozīmīga reklāmas pasākumu organizēšanā;
3. Katrai bankai ir atšķirīgas mārketinga stratēģijas, kas ir orientēta uz konkrētas bankas piedāvājumiem un vēlamajiem rezultātiem.
4. No aptaujas rezultātiem iespējams secināt, ka Nordea banka ir atpazīstams zīmols banku sektorā, taču citas bankas ir vairāk atpazīstamas;
5. Bankai jāpievērš lielāka uzmanība reklāmas kampaņām un vizuālā tēla veidošanai;
6. Bankai jānodrošina ne tikai sekmīga esošo klientu apkalpošana, bet arī jaunu piesaistīšana;
7. Banku darbība ir virzīta uz ienākumu maksimizāciju un risku minimizāciju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация