Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:920509
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 64 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
  Terminu skaidrojums    7
1.  Sociālo prasmju būtība, to saturs    8
2.  Bērna kritiskie attīstības posmi – jaunveidojumi pieaugušā un bērna savstarpējās attiecībās    18
2.1.  Pirmā dzīves gada jaunveidojums un neatkarības izpausmju dažādība vecumposmā 2-3 gadi    18
2.2.  Krīze 6-7 gadi – bērna sociālā „Es” raksturotāja attīstības veseluma skatījumā    27
2.3.  Bērna psiholoģiskā gatavība skolai – sociālo prasmju apliecinātājs    35
3.  Pieaugušie – bērna sociālo prasmju sekmētāji    39
3.1.  Ģimenes līdzdalība problēmas risināšanā    39
3.2.  Skolotāja loma un pedagoģiskā kompetence bērnu sociālo prasmju veidošanā    42
4.  Bērnu sociālo prasmju izpausmes pirmsskolas izglītības iestādē 6-7 gadu vecumā    46
4.1.  Bērnu grupas sociālo prasmju izpēte    48
  Secinājumi    80
  Izmantotā literatūra    83
  Pielikums    87
Фрагмент работы

Bērnu dzīvē arvien lielāku un būtiskāku nozīmi iegūst sociālo prasmju apguve. Tā kā dzīvojam multikulturālā vidē, bērniem ļoti svarīga ir prasme dzīvot kolektīvā, sadzīvot.
Sadarbība – tā ir liela māksla. Tā ietver sevī iespēju būt kopā ar citiem cilvēkiem katru dienu, piekāpšanos un dalīšanos ar citiem, konkurenci, kompromisu, citu iepriecināšanu. Pat pieaugušajiem tas ne vienmēr izdodas. Taču viņi to var apslēpt, neizrādīt, bērns to nemāk, viņš ir tiešs un atklāts. Ja bērnam kas nepatīk, vai viņš jūtas slikti, bērns dusmojas, raud, sit vai ieraujas sevī. Tādēļ ļoti svarīgi bērnus audzināt tā, lai viņi prastu pielāgoties sabiedriskajai dzīvei.
Tā kā sociālās prasmes bērni sāk izkopt jau pirmsskolas vecumā, svarīgi ir atrast pareizāko veidu, kā to izdarīt. Ja pieaugušais par to neko nezina, nepaveras iespēja bērna tālākai attīstībai.
Pirmsskolas izglītībā aktuāls jautājums ir 5-7 gadus veco bērnu sagatavošana skolai. Tas ietver bērna fizisko, psiholoģisko un sociālo gatavību skolai, kā arī dažādu prasmju un iemaņu attīstību. Sociālo prasmju apguve raksturo cilvēka gatavību dzīvesdarbībai. Sociālā gatavība ir ļoti nozīmīgs rādītājs, kas nosaka, cik veiksmīgi bērns spēs iekļauties jaunās dzīves situācijās.
5-7 gadu vecums bērnam ir nozīmīgs un satraukuma pilns posms, jo bērns atrodas krustcelēs starp pirmsskolu un skolas dzīvi.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация