Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:942449
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu    4
2.  Pakalpojumu apraksts    5
  Izmitināšana    5
3.  Mārketinga elementi    7
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    7
3.2.  Konkurence    8
3.3.  Mārketinga MIX elementu apraksts    10
4.  Uzņēmuma vadība    13
5.  Finanšu aprēķini    14
  Naudas plūsma    15
  Peļņas/Zaudējumu aprēķins    17
  Bilances sastādīšana    17
  Kopsavilkums    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Фрагмент работы

3.Mārketinga elementi
Mārketings kā sociāla darbība ir virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar preču un pakalpojumu izstrādes un maiņas palīdzību. (Mārketings, 2009)
3.1 Mērķa tirgus raksturojums
Precīza mērķa tirgus izvēle ir iespējama, ja tiek veikta detalizēta tirgus pētīšana un potenciālo pircēju vajadzību un vēlmju analīze. Tādejādi uzņēmums var precīzi izlemt, kā veidot savu piedāvājumu, lai tas būtu labāks nekā konkurentiem. (Mārketings, 2009)
Uzņēmums nevar apkalpot visus pircējus, jo būtiski atšķiras to vēlmes, vajadzības un pieprasījums pēc produkta. Tirgus tiek sadalīts atsevišķos pircēju segmentos un tiek izcelti tie, kurus uzņēmums spēj visefektīvāk apkalpot. Apkalpojamie segmenti ir uzņēmuma mērķa tirgi, kur veic noteiktas mārketinga darbības, lai labāk apmierinātu pircēju vajadzības un pieprasījumu. (Mārketings, 2009)
Mērķmārketings, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām ir izdevīgāks nekā uz visiem potenciālajiem pircējiem virzīta darbība. Pēc būtības uzņēmumam ir jāveic 4 posmi:
• Jāidentificē un jāizpēta dažādas patērētāju grupas, kam ir vajadzība pēc dažādiem produktiem un motīvi tos iegādāties.
• Jāizvēlas viens vai vairāki tirgus segmenti apkalpošanai ar precēm un pakalpojumiem.
• Katrā izvēlētajā segmentā jāsniedz patērētājiem plaša informācija par produkta labumu un izdevīgumu.
• Izvēlētajos tirgus segmentos jāplāno mārketinga stratēģija. (Mārketings, 1999)
Uzņēmums „Dimanti” piekops diferencēto jeb daudzsegmentu mārketingu, kas balstās uz diviem vai vairākiem segmentiem, katram segmentam izmantojot atšķirīgu mārketinga komplektu.
Pēc rūpīgas tirgus izpētes tika noteiktas uzņēmuma „Dimanti” mērķgrupas:
• Kauguru iedzīvotāji vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli 251 Ls un vairāk.
• Tūristi, kas apmeklēs Jūrmalas tālāko galu, vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli virs 251 Ls.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1331698
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация