Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:944428
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  ANNOTATION    10
  Аннотация    16
1.  VISPĀRĒJĀ INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU „LINDA”    20
1.1.  Uzņēmuma „LINDA” pamatinformācija    20
1.2.  Uzņēmuma „LINDA” darbības virzieni    21
1.3.  Skaistumkopšanas uzņēmuma „LINDA” mērķi    21
2.  Skaistumkopšanas salona ,,LINDA” vadība un nodarbinātais personāls    23
2.1.  Uzņēmuma “LINDA” vadība un tās organizatoriskā struktūra    23
2.2.  Salona „LINDA” vadības personāla dati un pienākumi    23
2.3.  Nodarbinātās personas    24
3.  SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU Nozares raksturojums    29
3.1.  Skaistumkopšanas pakalpojumu tirgus vispārējs raksturojums    29
3.2.  Salona „LINDA” mērķa tirgus    30
3.3.  Uzņēmuma „LINDA” potenciālo pircēju raksturojums    31
3.4.  Skaistumkopšanas salona „LINDA” SWOT analīze    31
4.  SKAISTUMKOPšANAS SALONA „LINDA” darbības raksturojums    35
4.1.  SIA „LINDA” pakalpojumu vispārējs raksturojums    35
4.2.  Salona „LINDA” pakalpojumu kvalitāte    37
4.3.  Salona „LINDA” pakalpojuma dzīves cikls    38
4.4.  Salonam „LINDA” nepieciešamo materiālu sagādes process    38
5.  Skaistumkopšanas salona „LINDA” MĀRKETINGa pasākumu plāns    41
5.1.  Skaistumkopšanas salona „LINDA” pakalpojumu cenu noteikšana    41
5.2.  Reklāmas pasākumi salona „LINDA” pakalpojumu noieta veicināšanai    42
5.3.  Salona „LINDA” konkurentu raksturojums    43
5.4.  Pakalpojumu pārdošanas plāns    44
6.  projekta skaistumkopšanas salona „LINDA” realizācija    48
6.1.  Uzņēmuma misija un mērķi    48
6.2.  Uzņēmuma „LINDA” atrašanās vietas raksturojums    49
6.3.  Uzņēmumā „LINDA” izmantojamie resursi    50
6.4.  SIA „LINDA”nepieciešamo pamatlīdzekļu raksturojums    51
6.5.  Apgrozāmo līdzekļu raksturojums    52
6.6.  Projekta realizācijas posmi    56
7.  finanšu plāns    59
8.1.  Projekta skaistumkopšanas salons „LINDA” riski    73
8.2.  Produkta riski    74
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    76
  Pielikumi    77
Фрагмент работы

ANOTĀCIJA

Projekts „LINDA” darbosies skaistumkopšanas un ar to saistīto pakalpojumu jomā.
Mūsdienās ārējais izskats ieņem būtisku vietu cilvēka dzīvē. Cilvēks ar vien vairāk naudas un laika tērē, lai izskatītos nevainojami. Analizējot skaistumkopšanas pakalpojumu pieprasījumu Ķekavas pagastā, var secināt, ka piedāvājums nespēj apmierināt pieprasījumu. Tā kā Ķekava atrodas pietiekami tuvu Rīgai, tad klienti ir spiesti skaistumkopšanas salonu piedāvātos pakalpojumus meklēt galvaspilsētā, kur, neapšaubāmi, tie bieži vien cenas ziņā neatbilst sniegtajai pakalpojuma kvalitātei.
Ķekava atrodas Rīgas rajonā, 15 km no Rīgas robežas. Ķekavas pagasts ir lielākais pagasts Latvijā pēc iedzīvotāju skaita. Pagasta iedzīvotāju skaitam pēdējos gados ir tendence palielināties, iedzīvotāju skaits 2007.gada sākumā sasniedza 13230. Kopējā pagasta platība ir 20 091 ha.
Neskatoties uz to, ka Latvijā kopumā ir diezgan liels frizētavu un skaistumkopšanas pakalpojumu piedāvājums, kvalitatīvu un mūsdienīgu skaistumkopšanas salonu nozare ir aktuāla un perspektīva.
Paredzamais uzņēmuma nosaukums ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „LINDA”. Tas būs uzņēmums, kas nodarbosies ar skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu. Uzņēmumu plānots dibināt 2008.gada janvārī, bet darbību paredzēts uzsākt 2008.gada maijā.
Skaistumkopšanas salona “LINDA” paredzamais pamatkapitāls 20000.00 (Divdesmit tūkstoši lati un 00 santīmi), kas pieder vienai fiziskai personai – uzņēmuma dibinātājai.
Skaistumkopšanas salona “LINDA” juridiskā un darbības adrese būs Rīgas rajons, Ķekavas pag., Gaismas iela 17/2, LV-2123. Pagaidām tā būs vienīgā pamatdarbības vieta, kur klienti varēs saņemt skaistumkopšanas salona pakalpojumus. Nākotnē tiek plānots attīstīt un atvērt jaunas salona filiāles.
Tiks noslēgts līgums ar mājas īpašnieku par skaistumkopšanas salonam pielāgotu telpu īri pirmajā stāvā uz 10 gadiem un uzņēmumam attīstoties, tiks risināta iespēja šīs telpas atpirkt no pašreizēja īpašnieka.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” pamatdarbība:
• friziera pakalpojumi;
• manikīrs, pedikīrs;
• kosmetologa pakalpojumi;
• masiera pakalpojumi;
• solārijs.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” misija ir nodrošināt kvalitatīvu un konkurētspējīgu pakalpojumu sniegšanu. Kļūt par labāko un iecienītāko frizētavu un skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzēju Ķekavā.
SIA „LINDA” mērķis ir, sniedzot skaistumkopšanas pakalpojumus, gūt peļņu.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” vadības organizācijas struktūra veidota pēc funkciju principa. Vadības organizācijas struktūra nodrošina visu darbu kontroli, katra darbinieka gan personīgo atbildību par savu darbu, gan darbu vienā vienotā komandā, gan direktores pilno atbildību par visu uzņēmumu kopumā.
Plānotais skaistumkopšanas salona „LINDA” darbinieku skaits ir 12 cilvēki, no tiem:
• direktore -grāmatvede (1 cilvēks);
• administratore (2 cilvēki);
• frizieris (3 cilvēki);
• kosmetologs (2 cilvēki);
• manikīra – pedikīra speciālists (2 cilvēki);
• masieris (1 cilvēks);
• apkopēja (1 cilvēks).
Direktores – grāmatvedes pienākumos būs veikt grāmatvedības uzskaiti, sagatavot finansu atskaites un iesniegt tās Valsts ieņēmumu dienestā, nodarboties ar organizatoriskiem jautājumiem, organizēt salona saimniecisko darbību, slēgt līgumus, kas nepieciešami uzņēmuma darbībai.
Administratore pierakstīs klientus pie atbilstošā pakalpojumu sniedzēja, rūpēsies par klientu labsajūtu, ja tiem būs nedaudz jāuzkavējās, kamēr atbrīvosies meistars, sadarbosies ar piegādātājiem un veiks darbu ar kasi vai cita veida norēķiniem.
Frizieris, kosmetologs, masieris un manikīre-pedikīre veiks savam arodam atbilstošo darbu, kvalitatīvi izpildīs klienta vēlmes.
Apkopējas pienākumos būs uzturēt tīrību un kārtību visās salona telpās, mazgāt lietotos dvieļus, rūpēties par savlaicīgu atkritumu iznešanu.
Nosakot mērķa tirgu skaistumkopšanas salonam „LINDA”, tiek veikta tirgus segmentācija pēc attiecīgiem kritērijiem:
• ģeogrāfiskais faktors;
Ģeogrāfiskais faktors ir vissvarīgākais faktors, pēc kura tiek pieņemts lēmums izvietot skaistumkopšanas salonu „LINDA” Ķekavā. Tas atradīsies pašā pagasta centrā, kas būtiski ietekmēs salona darbību.
• demogrāfiskais faktors;
Skaistumkopšanas salona „LINDA” pircēju loks ir atkarīgs no vecuma grupas, dzimuma un sociālā stāvokļa. Skaistumkopšanas salona „LINDA” paredzamie apmeklētāji būs gan sievietes, gan vīrieši, vecumā vidēji no 25-45 gadiem.
• sociāli-ekonomiskais faktors;
Jebkurā nozarē pircējs vai klients saskaras ar izmaksām, jo par saņemto pakalpojumu vienmēr ir jāmaksā. Skaistumkopšanas salona „LINDA” vienreizēja apmeklēšana maksā ap 10 latiem. Tieši tāpēc kā savu mērķa auditoriju skaistumkopšanas salons „LINDA” izvēlējās cilvēku ar vidējiem un virs vidējiem ienākumiem.
• psiholoģiskais faktors;
Katram cilvēkam piemīt noteikta uzvedība, raksturs, dažādas vēlmes un vajadzības. Cilvēks, atnākot uz salonu „LINDA”, uzlabos sev ne tikai ārējo izskatu, bet arī savu garastāvokli, kā arī aizmirsīs par nogurumu. Tas arī ir saistīts ar normām, kas ir mūsu sabiedrībā, ka cilvēks neapzināti vai arī ar vēlmi grib izskatīties labi un kopti.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация