-
Auto aerodinamikas salīdzinājums
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Anotācija svešvalodā (angļu valoda) | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Kas ir auto aerodinamika | 6 |
1.1. | Auto aerodinamikas pretestības koeficents | 7 |
1.2. | Auto aerodinamikas ietekmējošie faktori | 8 |
2. | Vēja tuneļi | 9 |
2.1. | Figūru attēlojums vēja plūsmā | 10 |
3. | Auto salīdzinājums | 11 |
3.1. | BMW un Audi aerodinamikas salīdzinājums | 12 |
4. | Pētījums par BMW un Audi auto | 13 |
5. | Audi un BMW aerodinamikas salīdzinājums | 14 |
6. | Eksperiments | 15 |
Uzdevums nr.1 | 16 | |
Uzdevums nr 2 | 17 | |
7. | Eksperimenta rezultātu izvērtēšana un analīze | 18 |
Secinājumi | 19 | |
Izmantotie informācijas avoti | 20 | |
Pielikumi | 21 |
Secinājumi
1.Pētijuma sākumā es izvirzīju hipotēzi, ka auto aerodinamiku ietekmē tās virsbūve. Pētijuma gaitā hipotēze ir patiesa, jo auto ražotāji izmanto ļoti daudz pieejamos faktorus, kas varētu auto aerodinamiku ietekmēt un uzlabot, kā arī samazināt degvielas patēriņu.
2.Salīdzināju BMW un Audi automašīnas. BMW ražotāji ir izveidojuši arī M sērijas izlaidumu, (kas ir sporta auto), tam ir veidota citādāka virsbūve.
3.Vadoties pēc veiktā eksperimenta- jo smailāka ir figūra, jo zemāks ir frontālās pretestības koeficents, tāpēc, ka tam ir pielikta vismazākā pretestība. Viszemākais koeficents ir pilienveida figūrai, tāpēc auto tiek veidoti ar izteiktām līnijām
4. Automašīnas platums piešķir automobilim augstu stabilitāti un izcilu manevrētspēju.. Izteiktas riteņu arkas ar veidotām atverēm kontrolē gaisa plūsmu ap lielajiem riteņu diskiem, kas aizvada siltumu no dzinēja un bremžu diskiem. Savukārt lielais priekšējais buferis, sānu sliekšņi un spoileris rada papildu piespiedējspēku labākai saķerei ar ceļu. Spoileri nodrošina labāku stabilitāti.
…
ZINĀTNISKI PĒTNIECISKAIS DARBS! Aerodinamikas frontālās pretestības koeficents. Ikviens auto prototips pavada lielu laiku vēja tunelī, lai ražotajam modelim nodrošinātu labākos aerodinamikas parametrus. Zems frontālās pretestības koeficents palielina maksimālo ātrumu, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un vēja troksni. Aerodinamiskās efektivitātes standarta mērvienība ir frontālās pretestības koeficents. To iegūst salīdzinot frontālās pretestības spēku ar spēku, kāds būtu vajadzīgs, lai apturētu gaisa plūsmu mašīnas priekšējā daļā. Jo augstāks ir frontālās pretestības koeficents, jo lielāka aerodinamiskā pretestība mašīnas dzinējam ir jāpārvar. [..] Viens no galvenajiem autoaerodinamikas faktoriem ir gaisa vārstu kontrole. Atvērti gaisa vārsti priekšējā spoilerī ļauj atdzist dzinējam un tā nodalījumam. Gaisa vārstu vadība uzlabo aerodinamiku. Kad gaisa vārsti ir atvērti, dzinējam pieplūst vairāk gaisa, ļaujot tam ātrāk sasniegt vidējo darbības temperatūru. [5.]
- Auto aerodinamikas salīdzinājums
- Streetrace un auto jaunumi
-
Tehnikas attīstība
Реферат7 Авто, мото техника, Компьютеры, программирование, электроника
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Streetrace un auto jaunumi
Реферат для средней школы30
-
Tehnikas attīstība
Реферат для средней школы7
-
Auto marku vēsture
Реферат для средней школы32
-
SIA ''Auto''
Реферат для средней школы11
Оцененный! -
Ford auto koncerna vēsture
Реферат для средней школы4