Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:547939
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
3.  PIEDĀVĀTO PRODUKTU UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS   
3.1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums   
3.2.  Produktu un pakalpojumu raksturojums   
3.2.1.  Produktu klasifikācija   
3.2.2.  Pakalpojumu klasifikācija   
3.2.3.  Produktu sortiments   
3.3.  Netiešie pakalpojumi   
4.  KONKURENCE UN MĀRKETINGA STRATĒĢIJA   
4.1.  Konkurence   
4.1.1.  Latvijas konkurenti   
4.1.2.  Ārvalstu konkurenti   
4.1.3.  Konkurentu analīze   
4.2.  Mārketinga stratēģija   
4.2.1.  Mārketinga stratēģijas izstrādāšana   
4.2.2.  Cīņas stratēģijas paņēmieni   
5.  VADĪBA UN ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA   
5.1.  Uzņēmuma vadības shēma   
5.2.  Nepieciešamais darbaspēks un atalgojums   
5.3.  Darbaspēka motivācija   
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA   
7.  RISKS UN PROBLĒMAS   
8.  FINANSES   
8.1.  Peļņas/zaudējumu aprēķins   
8.2.  Skaidrās naudas plūsmas pārskats   
Фрагмент работы

BIZNESA PLĀNA KOPSAVILKUMS

Biznesa plāns tika izveidots, lai radītu priekšstatu par SIA ”V” plānoto uzņēmējdarbību, kuru varētu uzsākt , un konkrēti par guļbūvju būvi un ar to saistīto pakalpojumu sniegšanu, kā arī, lai secinātu vai ir nepieciešams veidot šādu uzņēmumu, vai tas būs peļņu nesošs.
Uzņēmuma pamatmērķis ir iekarot Latvijas tirgu guļbūvju jomā un gūt peļņu. Uzņēmuma darbību plānots uzsākt 2003.gada aprīlī.
Sastādot biznesa plānu bija nepieciešams veikt Latvijas un Ārvalstu guļbūvju tirgus izpēti, lai varētu izvēlēties piemērotāko mārketinga stratēģiju cīņā ar konkurentiem. Svarīgi bija arī novērtēt iespējamo risku un problēmas, kas varētu rasties uzņēmuma darbības laikā.
2.UZŅĒMUMA APRAKSTS

2.3 SIA”V” MISIJA UN MĒRĶI

SIA”V” mērķis ir veikt uzņēmējdarbību, ražot preces, realizēt tās, sniegt pakalpojumus un ieguldīt kapitālu ar nolūku iegūt peļņu.
SIA”V” misija ir apkalpot Latvijas un Ārvalstu iedzīvotājus , radot viņiem iespējas izvēlēties videi un cilvēka veselībai nekaitīgāko materiālu būves.

2.4. UZŅĒMUMA VAJADZĪBAS

SIA”V” nepieciešami līdzekļi celtniecības tehnikas iegādei, pirmo māju partijas būvmateriālu iegādei.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация