Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:447288
 
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Atrašanās vieta    5
1.3.  Misija un galvenie uzņēmuma mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma juridiskais pamatojums    7
2.  Produkta raksturojums    8
2.1.  Preces apraksts    8
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    9
2.3.  Kvalitātes kontroles pasākumi    10
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    11
3.2.  Konkurence    11
3.3.  Komercdarbības rezultātus ietekmējošie faktori    12
3.4.  Mērķatirgus    12
3.5.  SVID analīze    13
4.  Mārketinga plāns    15
5.  Uzņēmuma darbība    17
5.1.  Ražošanas ēkas, iekārtas, inventārs    17
5.2.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
6.  Riska faktoru analīze    20
7.  Finanšu plāns    21
8.  Rezultātu novērtējums    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
  Pielikumi    28
Фрагмент работы

3.3. Komercdarbības rezultātus ietekmējošie faktori
Komercdarbības rezultātus spēj ietekmēt dažādi faktori, kā piemēram, ekonomiskās krīzes, lejupslīdes un kāpumi, darbaspēka pieejamība, u.c. Šos faktorus ir iespējams prognozēt un censties novērst to ietekmi uz komercdarbību un uzņēmumu.
Manuprāt, uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjoms būs pietiekami liels, lai uzņēmums spētu gūt peļņu, kā arī pilnībā nosegt ar kredītiestādēm izveidotās saistības. It īpaši tādēļ, ka uzņēmuma ražotā produkcija būs nebijusi, kvalitatīva, atbilstoša pieprasījumam un mērķtirgus vēlmēm.

3.4. Mērķtirgus
• Kas pirks produktu: produktu patērētāju mērķa grupa būtu visu vecumu cilvēki, tomēr vairāk pieprasījums būs tieši no sievietēm un jauniešiem;
• Kāpēc viņi to pirks: jo produkts būs kvalitatīvs, būs plašs preču sortiments, plaša reklāma, kā arī spilgts, viegli pamanāms dizains. Kā arī svarīgs faktors ir arī tas, ka produktam būs patērētājiem patīkama cena;
• Cik pirks(apjoms): atkarīgs no pieprasījuma un saražotās produkcijas daudzuma. Iespējams, ka viens potenciālais pircējs (no mērķtirgus vides) produktu iegādāsies vismaz 2 reizes, taču iespējams arī daudz vairāk;
• Kad pirks: kad produkti būs klientu interešu lokā un tad, kad klienti būs maksimāli apmierināti ar kvalitāti.
• Par kādām cenām: par atbilstošām cenām, kuras var atļauties katrs vidusmēra Latvijas Valsts iedzīvotājs. Cena, atkarībā no produkta tilpuma, iepakojuma un funkcijas, būs aptuveni no 4 Ls- 10 Ls.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация