Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:938929
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.1.  Mārketinga nozīme konkurences apstakļos    5
1.2.  Mārketinga īpatnības banku sektorā    6
1.3.  Mārketinga MIX principu pielietojums    7
1.4.  Latvijas banku konkurences vide    9
1.5.  Komunikāciju veidi banku sektorā    11
1.6.  Mārketinga stratēģiju veidi    16
2.  NOGULDĪJUMI, KĀ SVARĪGS FINANŠU INSTRUMENTS BANKU DARBĪBĀ    20
2.1.  Noguldījumu veidi    20
2.2.  Noguldītāju raksturojums Latvijā    25
2.3.  Noguldījumi bankās    26
2.4.  Noguldījumu garantijas    29
3.  MĀRKETINGA AKTIVITĀŠU PIELIETOŠANA NOGULDĪJUMU PIESAISTĒ LATVIJAS KOMERCBANKĀS    33
3.1.  Noguldījumi Swedbankā    33
3.2.  Latvijas Krājbanka    35
3.3.  Nordea banka    38
3.4.  Banku salīdzinājums    39
3.5.  Noguldījumu piesaiste izmantojot banku mājas lapas    41
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Bibliografisko norāžu saraksts    46
Фрагмент работы

Mārketings ir nozīmīga jebkura uzņēmuma pastāvēšanas un attīstības sastāvdaļa. Mārketinga jēdziens parādījās XIX-XX gs. mijā un tā formulējums ir mainījies. Jēdziens „mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Termins cēlies no vārda „tirgus” (angļu val. Market – „tirgus”), ar to saprotot vietu, kur satiekas pārdevēji un pircēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtot darījumus, ka arī veikt preču un naudas maiņu. Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar tā konkurentiem.
Tiem, kuri nav saistīti ar mārketingu, šis jēdziens nereti rada negatīvas asociācijas, jo ir izplatīts uzskats, ka mārketinga mērķis ir par katru cenu pārdot cilvēkiem to, kas viņiem pat nav nepieciešams, kā arī krāpt cilvēkus. Tā nav taisnība, jo mārketinga sfēras darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, kā arī citu speciālistu ziņā ir rūpēties par uzņēmumu pozitīvo bilanci un vienmerīgu ražošanas procesa norietu. Mārketinga speciālisti labi apzinās – klients otrreiz nepirks pakalpojumu vai preci no uzņēmuma, kas piedāvā nekvalitatīvu produkciju par nepieņemamu cenu, kā arī ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai.
Konkurence ir nežēlīga. Ja tirgū ir vieta pieciem uzņēmumiem, tajā noteikti būs seši konkurenti, kur katrs mēģinās palielināt savu tirgus daļu. Uzņēmumi, kuri ignorēs klienta vēlmes, cietīs neveiksmi, jo šādā situācijā noteicējs ir klients. Mārketinga speciālisti savu uzmanību velta klientiem, orientējot savu darbību uz to vēlmju un vajadzību piepildīšanu.
Pazīstamais „General Electric” vadītājs Džeks Velčs ir teicis „Uzņēmumi nevar garantēt darbu, to var tikai klienti”. Šobrīd, biznesa attīstībai nelabvēlīgas ekonomiskās situācijas apstākļos, kad pastāv sīva konkurence tirgū, vissvarīgākais un nozīmīgākais no uzņēmuma darbības garantiem ir veiksmīgs mārketings. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация