Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:715590
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 38 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Tūrisma industrija, tās nozīme un attīstības tempi    9
1.1.  Tūrisma attīstību veicinošie elementi, to raksturojums    10
1.2.  Interneta loma tūrisma nozares attīstībā    20
1.3.  Latvijas tūrisma informācija internetā    22
1.4.  Mājas lapu vērtība uzņēmējdarbībā    24
2.  Tūrisma pakalpojumu pārdošana, izmantojot internetu    29
2.1.  Mājas lapu veidošanas principi    30
2.2.  Savas mājas lapas radīšana    33
2.3.  Mājas lapas popularizēšana    41
2.4.  Mājas lapas dizains    41
2.5.  Mājas lapu drošība    43
2.6.  Mājas lapu veidošanas tehnoloģijas aspekti    44
3.  Latvijas tūrisma firmu mājas lapu izvērtējums    47
3.1.  Latvia Tours    52
3.2.  Lauku Ceļotājs    58
3.3.  Impro    62
3.4.  Express Travel    68
3.5.  Kolumbs    71
3.6.  Rīgas Tūrisma aģentūra    75
3.7.  Skaisto skatu aģentūra    77
3.8.  Gorbants    80
3.9.  LUTK    82
  Secinājumi    88
  Priekšlikumi    90
  Izmantotās literatūras saraksts    92
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    94
Фрагмент работы

Viesmīlības industrija ir viena no nozarēm, kas daudzām pasaules valstīm ir viens no galvenajiem ienākumu avotiem, kas ir uzskatāmi redzams arī Eiropā (galvenokārt Vidusjūras baseina valstīs – Maltā, Kiprā, Grieķijā u.c.). Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem, tūrisms un ar to sasaistītās nozares katru gadu veido 10,4 % no pasaules IKP, tajā ir nodarbināti 200 milj. cilvēku, un gandrīz 700 milj. cilvēku dodas starptautiskā tūrisma maršrutos. Arī Latvijā šī nozare ar katru gadu ieņem arvien nozīmīgāku vietu. Latvijas maksājumu bilances dati rāda, ka 2003. gadā tūrisma pakalpojumu eksporta īpatsvars IKP Latvijā bija 2 %, nozares tiešais ieguldījums – 1,7 % no IKP [19; 100]
Tāpēc ir aktuāli palielināt valsts peļņu apkalpojošā sfērā, uzlabojot vai ieviešot izmaiņas esošā darba kvalitātē. Interneta tehnoloģijas kļūst par būtisku faktoru uzņēmuma, kā arī visas tūrisma nozares izmaksu reducēšanā. Ļoti biežos gadījumos līdz ar apjomīgu tehnoloģisko risinājumu ieviešanu mainās uzņēmuma menedžments vai arī tūrisma biznesa modelis.
Interneta ienākšana tūrisma nozarē ir sasniegusi milzīgus panākumus un jaunākās tendences norāda, ka tā ietekme kļūst aizvien nozīmīgāka. Pieaugošais pieprasījums tūrisma nozarē pēc rezervēšanas iespējām internetā parāda, ka tieši naktsmītņu pārdošana ir ieguvusi līderpozīcijas. Eiropas ceļojumu sektors internetā laika posmā no 2001. gada līdz 2002. gadam ir palielinājies par 53 % un 2002. gadā apgrozījuma apjoms sasniedza 7,3 miljardus eiro, bet 2003.gadā tika apgrozīti 9,7 miljardi eiro. Prognozes liecina, ka 2006. gadā apgrozījums internetā sasniegs 16,4 miljardus eiro. Apmēram 38 % biznesa ceļotāju 2003. gadā izmantoja viesnīcu rezervēšanas iespējas tieši internetā, tajā skaitā, izmantojot tūrisma aģentūru mājas lapas [20]
Tehnoloģiskie risinājumi veicina tūrisma uzņēmumus uz korporāciju un taupīgu attieksmi pret papīru, vadiem, laiku, transportu, komunikāciju, telpu un citiem izmaksu faktoriem, kas nepārprotami ir ļoti aktuāls jautājums globālo problēmu – tādu kā piesārņojums un pārblīvētības – risināšanā.
E - pasta ienākšana neilgā laika posmā ir izmainījusi gadsimtiem koptās tradīcijas cilvēku komunikāciju vēsturē, jo tas ir kļuvis bezpersoniskāks, taču ātrāks, dabai draudzīgāks, lētāks un masveidīgāks. Jaunās interneta tehnoloģijas liek mainīties arī uzņēmumu menedžmentam un tūrisma biznesa modelim kopumā.
Šodien pasaulē gandrīz ikvienam vidējam vai lielam uzņēmumam ir sava mājas lapa, ar kuras palīdzību tiek radīts pirmais netiešais iespaids, meklējot jaunas mērķa grupas esošās peļņas palielināšanai. Atverot zināmu mājas lapu, cilvēks vispirms ar to iepazīstas tikai vizuāli. Ja tā atstāj pozitīvu iespaidu, potenciālais klients ir ieinteresēts uzzināt par konkrēto uzņēmumu aizvien vairāk, interesējoties jau pa tiešo. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация