Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:399303
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  INDIVIDUĀLĀ STUNDA KĀ MĀCĪŠANĀS METODE UN TRENIŅŠ PAUKOŠANĀ    5
1.1.  INDIVIDUĀLO STUNDU VEIDI UN ĪSS TO RAKSTUROJUMS    6
1.2.  INDIVIDUĀLĀS STUNDAS STRUKTŪRA AR TEHNISKI TAKTISKO IEVIRZI    7
1.3.  VINGRINĀJUMU SECĪBA INDIVIDUĀLAJĀ STUNDĀ    8
1.4.  METODES UN METODISKIE PILNVEIDOŠANAS PAŅĒMIENI INDIVIDUĀLAJĀS STUNDĀS    11
2.  PAUKOŠANAS ĪPATNĪBAS MODERNAJĀ PIECCĪŅĀ    17
2.1.  PAUKOŠANAS PAŅĒMIENU TEHNIKA    17
2.2.  ATKĀRTOTIE UZBRUKUMI    22
2.3.  PRETUZBRUKUMI    23
2.4.  VIENKĀRŠĀS AIZSARDZĪBAS UN ATBILDES    23
2.5.  SAREŽĢĪTIE UZBRUKUMI    27
2.6.  AREŽĢĪTĀS AIZSARDZĪBAS    29
3.  PAUKOŠANAS TAKTIKAS PAŅĒMIENI    30
4.  TRENIŅI UN MĀCĪŠANAS METODIKA    34
4.1.  ATSEVIŠĶU PAŅĒMIENU MĀCĪŠANAS SECĪGUMS    35
4.2.  TRENIŅU APMĀCĪBAS METODES UN METODISKĀS FORMAS    42
4.3.  AUGSTAS KLASES PIECCĪŅNIEKU TRENIŅŠ    47
5.  DARBA UZDEVUMI, PĒTĪJUMA METODES UN DARBA ORGANIZĒŠANA    50
6.  INDIVIDUĀLĀS PAUKOŠANAS STUNDAS ILGUMS, BIEŽUMS UN INDIVIDUĀLO STUNDU UZDEVUMI AUGSTAS KLASES PIECCĪŅNIEKIEM    53
  SECINĀJUMI    62
  LITERATŪRA    64
  PIELIKUMI    66
Фрагмент работы

Paukošanā, tāpat kā citos sporta veidos, apmācības un treniņu galvenā metode ir daudzkārtēja vingrinājumu atkārtošana, lai apgūtu speciālo kustību un kvalitāšu attīstības racionālo tehniku. Tajā ietilpst noteiktas vingrinājumu metodes, kuras ietver fiziskās, tehniskās, taktikas un psiholoģiskās sagatavošanas uzdevumus. Šajos uzdevumos ietilpst treniņš ar pārvietošanos, manevrēšanu un izklupienu izpildi, kā arī flešu izpildi dažādās kombinācijās, vingrinājumi uz speciāliem rīkiem, dūrienu pilnveidošana no dažādām distancēm, uzbrūkošo un aizsargājošo darbību pilnveidošanu vingrinājumos ar partneri, individuālajās stundās ar treneri, mācību cīņās ar uzdevumu, treniņu un sacensību cīņās. No šīm apmācības metodēm viena no visefektīvākajām treniņa metodēm ir individuālā stunda. Stundas būtība - treneris ar špagu un atbilstošu ekipējumu apmāca un trenē sportistus izpildīt un pielietot dažādus paņēmienus atrodoties distances kontaktā un mijiedarbībā, tādejādi individuālā stundā treneris ir gan kā skolotājs, kas panāk mācāmo paņēmienu tehnikas apguvi, gan kā treneris, kas ar savām darbībām rada dažādas taktiskas situācijas, lai izpildītu un pilnveidotu dažādus paukošanas tehnikas paņēmienus. Atšķirībā no citām metodēm individuālajā stundā trenerim ir iespēja sakoncentrēt visu savu uzmanību viena sportista apmācībai un tādēļ sevišķi rūpīgi ar viņu pilnveidot taktiskos un tehniskos elementus, kā arī dažādus paņēmienus un darbības. Individuālajā stundā ar vingrinājumu daudzkārtējo atkārtošanu un pakāpenisku kustību paātrināšanu treneris ar savu ieroci panāk vajadzīgo ātrumu un precizitāti paņēmienu izpildei, kas ir viens no galvenajām tehniskās meistarības uzdevumiem paukošanā. Pakāpeniski sarežģīt savstarpējās darbības ar sportistu treneris individuālajā stundā rada taktiskas situācijas, kas līdzīgas tām, kas patstāvīgi rodas paukošanas cīņas laikā. Ar šīs metodes palīdzību treneris individuālajā stundā gatavo sportistu paņēmienu izpildē dažādās taktiskās situācijās, orientēšanos ātruma situācijās, attīsta taktisku domāšanu un visumā pilnveido tehniski taktisko meistarību. Individuālās stundas ilgstošā laika periodā, kad treneris strādā ar konkrētiem sportistiem, ņemot vērā individuālās īpatnības, iegūst radošu kopdarba formu. 2; 26
Vadot individuālo stundu, trenerim sistemātiski ir jānovēro treniņu un sacensību cīņas, jāpiefiksē efektīvākās darbības, kas ir adekvātas sportista spējām tās pēc tam attīstītot un pilnveidojot tās individuālajās stundās. Tādas pieejas rezultātā stundu saturam un metodikai treneris veiksmīgi regulēs individuālās cīņas manieri, kas galvenokārt atbilst konkrētā sportista fiziskajai un tehniskajai sagatavotībai, kā arī viņa nervu sistēmas un rakstura īpatnībām. Lai izvēlētos paņēmienus un darbības ar ko piepildīt sportista taktiski tehnisko arsenālu, trenerim jāvadās pēc “reālajām cīņas sajūtām” un “cīņas patiesīguma”, tāpēc nav obligāti izdomāt taktiskās kombinācijas un cīņu situācijas, tās var ņemt no cīņu prakses. Tas kopumā raksturo individuālo stundu kā īpaši efektīgu metodi. Augstu tehnisko un taktisko meistarību paukošanā ir iespējams panākt ar sistemātiskām individuālajām stundām un racionālu savienošanu ar citām metodēm un vingrinājumiem. Mācību treniņu periodā individuālas stundas kvalificētiem paukotājiem un pieccīņniekiem sastāda 25-30% treniņa darba. Katrā nedēļas ciklā tās ir 3-4 individuālās stundas, kas ilgst no 30-60 minūtēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация