Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:579280
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 49 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Adaptācijas būtība un skolotāju adaptācijas īpatnības    8
1.1.  Adaptācijas jēdziens un veidi    8
1.2.  Adaptācijas mērķi un posmi    13
1.3.  Skolotāja adaptācijas īpatnības    25
1.4.  Skolotāju adaptācijas efektivitātes kritēriji un rādītāji    39
2.  Skolas administrācijas darbība adaptācijas procesu vadīšanā    45
2.1.  Skolas administrācijas darbības saturs un formas    45
2.2.  Skolotāju adaptācijas vadības pieredze mūsdienu skolā    53
2.3.  Skolotāju adaptācijas vadības modelis skolā    65
  Secinājumi    74
zmantoto avotu saraksts    75
  Pielikumi    78
Фрагмент работы

Darba temats: Skolas administrācijas darbība jauno skolotāju adaptācijas sekmēšanā
Darba veids: maģistra darbs
Studiju programma: profesionālā maģistra studiju programma „Skolvadībā”
Darba zinātniskā vadītāja: ..............................
Darba apjoms: 87 lpp., 20 attēli un 6 tabulas
Pētījuma mērķis: Izzināt skolotāju adaptācijas procesa būtību, izveidot teorētiski un praktiski efektīvu adaptācijas modeli, kura realizāciju sekmē skolas vadība.
Hipotēze: Jauno skolotāju adaptācijas process ir sekmīgāks, ja:
to vada skolas administrācija;
skolotāju kolektīvā ir radošas profesionālas darba attiecības;
jaunais skolotājs ir mērķtiecīgi virzīts skolas profesionālai pedagoģiskai darbībai.
Darba saturs:
Latvijas skolās ar katru gadu sarūk skolotāju skaits. Pedagoģisko izglītību ieguvušie jaunieši izmēģina strādāt skolā, tomēr kā nākotnes perspektīvu to neizvēlas. Daudzi pedagoģisko augstskolu studenti labprāt strādātu skolā, bet ienākot skolā viņi neiztur šīs straujās pārmaiņas un nespēj bez palīdzības un atbalsta veiksmīgi integrēties skolas pedagoģiskajā un sociālajā vidē.
Manuprāt, viens no ikgadēja skolotāju skaita samazināšanās cēloņiem ir tas, ka praktiski visās Latvijas skolās jauno darbinieku adaptācija ir atstāta novārtā. Viens no skolas direktora pienākumiem ir skolas nodrošināšana ar pedagogiem, tāpēc tieši vadītājam ir jāorganizē mērķtiecīgs jauno skolotāju adaptācijas process skolā. Šo darbu apgrūtina tas, ka līdz pat šim laikam nav konkrētu priekšstatu par to, kurai skolas apakšvienībai ir jābūt nodarbinātai adaptācijas procesā, vēl šobrīd līdz galam nav izstrādāti adaptācijas efektivitātes pārbaudes kritēriji un rādītāji, kā arī nav izstrādāts adaptācijas vadības modelis.
Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantoto avotu saraksta ( 49 avoti) un 5 pielikumiem. Pētījumā bija izmantotas teorētiskā metode: literatūras avotu izpēte un analīze un empīriskās: anketēšana, intervijas, datu analīze. Darbā ir izskatīts adaptācijas jēdziens, mērķi, procesa posmi. Izzinātas skolotāju adaptācijas īpatnības, skatīta un pētīta skolas administrācijas darbība adaptācijas procesu vadīšanā mūsdienu skolā. Pētījuma gaitā tika izstrādāts teorētiski un praktiski efektīvs adaptācijas modelis, kura realizāciju sekmē skolas vadība.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация