Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:548411
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Sociālās atbildības koncepts    7
1.1.  Korporatīvā sociālā atbildība    7
1.2.  Individuālā sociālā atbildība    8
1.3.  Mediju sociālā atbildība    8
2.  Sociālie mediji    10
2.1.  Sociālo mediju auditorijas motivācija satura tālākā izplatīšanā    11
2.2.  Sociālo mediju satura ietekme uz auditoriju    11
3.  Auditorijas iesaiste un aktivitāte    14
3.1.  ATTN: dati    14
3.2.  Jubilee dati    16
3.3.  SoulPancake dati    17
4.  Auditorijas viedoklis un attieksme    20
4.1.  Sociāli atbildīga un izklaidējoša satura piemēru analīze    21
4.2.  Auditorijas viedoklis par sociāli atbildīga un izklaidējoša satura efektivitāti    22
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Nobeigums    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka mediju satura veidošanas
kontekstā, gadījumos, kad informācija tiek pasniegta kā fakta konstatācija, sociālās
atbildības koncepts izpaužas kā apņemšanās publicēt tikai patiesu un pamatotu saturu. Sociālās atbildības koncepts izpaužas arī kā sava pienākuma, izmantot sev pieejamo ietekmi sabiedrības informēšanā un izglītošanā, apzināta izpildīšana.
2. Atbildot uz pētījuma jautājumu, darba autors secina, ka sociāli atbildīgs un
izklaidējošs sociālo mediju saturs spēj ietekmēt auditoriju, radot vēlmi izvērtēt savu un apkārtējo cilvēku rīcību, kā arī sniedzot impulsu veikt aktīvas darbības kādas sociālas problēmas risināšanā.
3. Darba autors secina, ka sociālo mediju piedāvātās iespējas un ērtā informācijas
pieejamība ir radījusi iespēju jebkuram sabiedrības loceklim kļūt par viedokļu līderi,
izmantojot mērķtiecīgi veidotu saturu un pulcējot ap sevi domubiedru loku.
4. Veicot kontentanalīzi, autors secina, ka sociāli atbildīga un izklaidējoša satura
auditorijas iesaistes un aktivitātes rādītāji ir labāki par vidējiem rādītājiem sociālo
mediju satura industrijā, kas norāda uz satura kvalitāti un spēju mudināt auditoriju
uz diskusiju.
5. Darba autors secina, ka nav nosakāms konkrēta veida veiksmīgākais sociāli atbildīga un izklaidējoša satura formāts. Šāda satura izdošanos nosaka, balstoties uz satura ideoloģisko mērķi, pareizi izvēlēta mērķauditorija, platforma un satura narratīva kvalitāte.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,20 €
Комплект работ Nr. 1378651
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация