Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:630879
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 60 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Satura rādītājs    4
  Ievads    6
1.  Vadības būtība, pirmsākumi un attīstība    9
1.1.  Vadības teorijas būtība un vadītāju pienākumi    9
1.2.  Vadīšanas pamatfunkciju deleģēšanas principi    11
1.3.  Plānošanas funkcija    12
1.4.  Organizēšanas funkcija    14
1.5.  Motivēšanas funkcija    15
1.6.  Kontroles funkcija    17
1.7.  Personālvadīšanas funkcija    18
2.  SIA „Baltorotors” darbību reglamentējošā likumdošana    20
2.1.  Latvijas Republikas likumdošana    20
2.2.  Likumu pielāgošana Eiropas Savienības prasībām    21
3.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    25
3.1.  SIA „Baltrotors” vēsture    25
3.2.  SIA „Baltrotors” devīze un misija    28
3.3.  SIA „Baltrotors” politika un atšķirīgo prasmju definīcija    29
3.4.  Uzņēmuma produkts un darbības sfēras    30
3.5.  Baltrotors ražoto produktu apraksts    32
3.6.  SIA „Baltrotors” attīstības iespējas    34
4.  Stratēģijas analīze    37
4.1.  SIA „Baltrotors” iekšējā vide    37
4.2.  Uzņēmuma produkcijas noieta tirgus segmentācija    46
4.3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    47
4.4.  SWOT analīze    50
5.  SIA „Baltrotors” ekonomiskā analīze    52
5.1.  Teorētiskie aspekti un ekonomiskās analīzes metodes    52
5.2.  Bilances un peļņas un zaudējumu aprēķina analīze    53
6.  Vadības funkciju realizācija uzņēmumā    60
6.1.  Plānošana    60
6.2.  Organizēšana    63
6.3.  Motivēšana    64
6.4.  Kontrole    68
6.5.  Personālvadīšana    71
  Secinājumi    74
  Priekšlikumi    77
  Izmantotā literatūra    79
  Galvojums    84
  Pielikumi    85
Фрагмент работы

Pēdējo 15 gadu laikā Latvijā ir notikušas kardinālas pārmaiņas ne tikai politiskajā, bet arī ekonomiskajā jomā un īpaši svarīgs moments bija iestāšanās Eiropas Savienībā. Globalizācija ir neizbēgams process, no kura mēs nespējam izvairīties. Cerības, ka iespējams noslēgties, norobežoties no pasaules, ir bīstama utopija. Tādēļ nepieciešama nevis pretošanās globalizācijai, bet gan mēģinājums pareizā gultnē ievirzīt to, ko dod šī globalizācija, kā arī aizsargāties no tās negatīvajām sekām.
Globalizācijas procesa ietekmē mainās daudzas starptautiskās un iekšpolitikās attiecības. Nacionālai valstij jāņem vērā globālie procesi (atvērtas robežas, saskaņota likumdošana, pilsonības jēdziena jaunais saturs, kopēja valūta), kas samazina valsts pastāvību lēmumu pieņemšanu.
Gan integrācijas procesi, gan starptautiskās attiecības ietekmē Latvijas ekonomiku, īpaši Latvijas uzņēmumu darbību. Latvijai kopumā un tās reģioniem aktīvi jādarbojas tieši šādos apstākļos. Tiek dotas iespējas ieņemt vietu pasaules un Eiropas preču, pakalpojumu un kapitāla tirgū, taču ievērojot spēles noteikumus (kvotas, antidempinga pasākumi, kvalitātes prasības) un rēķinoties ar pieaugošu un aizvien nesaudzīgāku konkurenci vietējā tirgū. ES ir pavisam citi spēles noteikumi un arī iespējas. Šie noteikumi liek mums pašiem būt stingrākiem, lai mēs spētu gūt tos labumus, ko dod šī organizācija. Daudzi saka, ka viss šodien Latvijā tiek darīts tikai tāpēc, lai izpatiktu ES, taču tā gluži nav. Tīrs ūdens, kvalitatīva pārtika un sakārtotas saimniecības ir vajadzīgas mums pašiem, nevis ES.
Pēc autora domām, bieži vien vietējie uzņēmumi dažādu apstākļu dēļ izšķiras neiet ārpus nacionālām robežām un neuzņemas konkurēt globāli, taču tas vēl vairāk pasliktina uzņēmuma nākotnes perspektīvas, ja vadītājs cer, ka, strādājot vietējā tirgū, ienākumi būs stabili un ilglaicīgi, taču nerēķinās ar to, ka jebkurā brīdī tirgū var ienākt jauni spēlētāji, kuriem būs piesaistīts ārvalstu finansējums un būs inovatīvi risinājumi. Gribas uzsvērt, ka kopš starptautiskajai tirdzniecībai visas durvis ir vaļā, jo īpašu uzsvaru jebkurā uzņēmumā jāliek uz efektīvu menedžmentu un tā funkciju pārvaldīšanu, un tāpēc šobrīd viens no Latvijas uzņēmēju svarīgākajiem uzdevumiem ir izstrādāt konkurētspējīgu uzņēmuma stratēģijas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация