Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:588511
 
Оценка:
Опубликованно: 23.04.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Konkurences un konkurētspējas teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Konkurence un tās veidi    8
1.2.  Konkurētspēja un tās būtība    13
1.3.  Konkurences un konkurētspējas analīzes metodes    19
2.  Tūrisma nozares iespējas un attīstība    28
2.1.  Tūrisma nozares attīstība un piedāvājums Latgalē    28
2.2.  Nozares speciālistu vērtējums    31
3.  Viesu nama „X” darbības analīze    35
3.1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums un tā piedāvājums    35
3.2.  Klienti un mārketings    39
3.3.  Finanšu situācijas izvērtējums    42
4.  Viesu mājas „X” konkurētspējas izvērtējums    46
4.1.  Salīdzinājums ar konkurentiem    46
4.2.  SVID analīze    50
4.3.  M.Portera piecu spēku modelis    54
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    59
  Izmantotā literatūra    60
  Pielikumi    63
Фрагмент работы

Darba autores diplomdarba tēma ir viesu nama „X” konkurētspējas izvērtējums. Tēma tika izvēlēta, jo šī viesu māja „X” ir jauns uzņēmums Preiļu pilsētā. Ar konkurētspējas novērojumu var attēlot, kurā vietā uzņēmums atrodas konkrētā nozarē, kādas ir tā iespējas un draudi. Līdz ar to konkurentu darbību izpētīšana, ļauj uzņēmumam izvērtēt savas priekšrocības un trūkumus darbībā, kas būtu jāuzzina katram uzņēmumam tā attīstīšanās sākumā. Darba autore tēmas aktualitāti pamato, ka jebkāda veida uzņēmumam nepieciešams attīstīties un pilnveidoties, tāpēc ir jāmāk sevi pozicionēt esošajā nozarē un tirgū.
Pētījuma objekts ir gan pats viesu nams, gan tā konkurenti Preiļu novadā.
Pētījuma priekšmets ir jaunais izveidotais viesu nams.
Konkurencei ir liels spēks attiecīgajā nozarē, kas liek uzņēmumiem savā starpā sacensties par vairākām konkrētām lietām. Darba autores gadījumā tas būtu ko uzņēmums spēj piedāvāt klientiem un attiecīgi cik liela un laba ir kvalitāte sniegtajiem pakalpojumiem, iegūstot patērētāju atzinību. Līdz ar to patērētāju vēlmes un vajadzības tiek apmierinātas. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация