Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:561172
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.12.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Aizņemtais kapitāls – uzņēmuma saimniecisko līdzekļu(aktīvu) finansēšanas avots, kas veidojas, piesaistot citu fizisko un juridisko personu naudas līdzekļus aizņēmumu un dažādu parādsaistību veidā.
Aizņemtā kapitāla īpašības: saistību attiecības; nav tiesības piedalīties pārvaldē; anulēšanas tiesības; tiesības saņemt procentu ienākumu;; nav atbildības par uzņēmuma zaudējumiem; aizdevuma atmaksāšana; nekādas atbildības par uzņēmuma parādiem; ierobežots risks parādnieka maksātnespējas procesā; ; liels finansu risks; procentu maksājumi.
Īstermiņa kapitāla piesaistīšana: komerckredīts – līdz 3 mēnešiem; vekseļkredīts – kredīts, ko izsniedz pret piederošo vekseļa diskontu kredītiestādē; priekšapmaksa.
Aizņemtā kapitāla avoti ir šādi:
banku aizdevumi;
aizņemtie līdzekļi;
līdzekļi no vērtspapīru pārdošanas;
parādi piegādātājiem; u.c.
Pazīmes
Aizņemtais kapitāls
Atbildība
Nenes atbildību par uzņēmuma garantētajām saistībām, bankrota gadījumā apmierina kreditorus no konkursa masas
Kapitāla efektivitāte
jāmaksā pēc noteiktas procentu likmes neatkarīgi no uzņēmuma darba rezultātiem.
Kapitāla īpašnieka tiesības uz īpašumu uzņēmuma likvidācijas gadījumā
Kredīta apmērā
Kapitāla atdošanas termiņš
Noteikts līgumā
Nodokļu saistības
Kredītu procentu summas (kā izmaksa) samazina ar nodokli apliekamo daļu.
2. Akcīzes nodoklis.
Ar akcīzes nodokli apliek akcīzes preces, kuras ieved, izved, ražo, pārstrādā, glabā, realizē, saņem vai nosūta Latvijas Republikas muitas teritorijā. Tās ir:
1) dārgmetāli un to izstrādājumi, dārgakmeņi un to izstrādājumi (izņemot dzintaru un tā izstrādājumus, ja tajos nav lietoti dārgmetāli vai dārgakmeņi);
2) vieglie automobiļi un motocikli;
3) bezalkoholiskie dzērieni - ūdeņi un minerālūdeņi ar cukura vai citu saldinātājvielu vai aromātisko vielu piedevu un pārējie bezalkoholiskie dzērieni, izņemot augļu un dārzeņu sulas, dabīgos ūdeņus un minerālūdeņus, mākslīgos minerālūdeņus bez cukura vai citu saldinātājvielu vai aromātisko vielu piedevas;
4) kafija;
5) naftas produkti;
6) tabakas izstrādājumi;
7) alkoholiskie dzērieni;
8) alus.
Katram no šiem ir sava nodokļa likme. Tāpat ir arī dažādi atvieglojumi katrai no precēm. Piemēram ne par visiem alkoholiskiem dzērieniem un tabakas izstrādājumu ir jāmaksā akcīzes nodoklis. Ja šie izstrādājumi ir ņemti kvalitātes pārbaudei, vai tie tiek izmantoti tālākai ražošanai (izņemot alkohola ražošanai), kā arī denaturēti produkti un produkti, kas ir paredzēti medicīnai un zinātnei ir atbrīvoti no nodokļu maksāšanas.
Nodokļa maksātāji ir:
1) fiziskās vai juridiskās personas vai ar līgumu saistītas fizisko vai juridisko personu grupas, kas ieved akcīzes preces Latvijas Republikas muitas teritorijā izlaišanai brīvam apgrozījumam;
2) akcīzes preču ražotnes turētāji likumā “Par akcīzes nodokli” noteiktajos gadījumos;
3) fiziskās vai juridiskās personas vai ar līgumu saistītas fizisko vai juridisko personu grupas, kas vieglos automobiļus vai motociklus ieved uz laiku saskaņā ar Muitas likumu.
Šī nodokļa taksācijas (nodokļu un nodevu aprēķināšanas) periods ir viens kalendārais mēnesis. Juridiskās personas drīkst izmantot tikai bezskaidras naudas norēķinus. Nodokli samaksā bankā pirms preces tiek saņemtas no muitas zonas. Ja akcīzes nodoklis nav samaksāts attiecīgajām valsts kontroles un uzraudzības iestādēm ir tiesības mantu konfiscēt.
3. Apmierinātības skaidrojumi
Apmierinātība – organizācijas pārvaldības uzdevums.
Apmierinātība reti kad ir ilglaicīga.
Organizācija – veselā atsevišķo daļu mijiedarbība, iekšējā saskaņotība un sakārtotība, ko nosaka veselā struktūra; uzņēmuma darbinieku grupa, ko apvieno darbības mērķi un uzdevumi, kurus darbinieki pieņem kā kopējus. Organizācija sekmē veselu daļu mijiedarbības pilnveidošanos un sakārtotību.
Klientu apmierinātība
Klients – persona, kas ir patstāvīgs pircējs vai pasūtītājs; persona, kura ar kredītiestādi saista banku operācijas; persona, kas izmanto biržu brokeru sabiedrību un citu starpnieku pakalpojumus.
Šajā rezultātu jomā galvenais ir noteikt to pakāpi, līdz kādai organizācija piepilda tiešo klientu, t.i., studentu cerības.
Lai izvēlētos kritērijus un indikatorus, varat izmantot organizatorisko jomu un kritērija sastāvā ietilpstošos aspektus, kas tajā ir aprakstīti. Matricā tiek parādīti sekojoši aspekti: studentu vērtējums profesijas profilam/ izglītības galarezultātiem, studiju plānam, studiju komponentiem, studiju slodzes līmenim, sekmju vērtēšanai, studiju videi, studiju karjeras konsultēšanai, sabiedrības informēšanai un atbilstošas informācijas sniegšanai par konkrēto studiju kursu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,70 €
Комплект работ Nr. 1180876
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация