Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:875125
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.03.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

90. gadu sākumā – vidū strauji pieaugušas kompāniju rūpes par to, kā viņus uztver viņu mērķa grupas. Aktīvi sāka veidoties Sabiedrisko attiecību nodaļas starp kuru mērķiem ir arī organizācijas tēla veidošana. Korporatīvais tēls jeb korporatīvais imidžs aizņem arvien lielāku ekonomistu, marketologu, žurnālistu, kultūrologu, politologu un lingvistu uzmanību visā pasaulē.
Korporatīvais jeb organizācijas imidžs ir organizācijas tēls sabiedrisko grupu uztverē. Pozitīvais tēls paaugstina komerciālas organizācijas konkurētspēju tirgū. Tas pievelk patērētājus un partnerus, paātrina pārdošanas tempus, un palielina to apjomus. Tas arī atvieglo organizācijas operāciju kārtošanu un piekļūšanu pie resursiem (finanšu, informācijas, cilvēku resursiem, materiāliem).
Pozitīvais tēls ir svarīgs ne tikai komerciālajam organizācijām. Valdības struktūrām tas nodrošina iedzīvotāju, biznesa un masu mēdiju atbalstu. Universitātēm, slimnīcām, fondiem – palīdz piesaistīt līdzekļus, kā arī labākos no iespējamiem resursiem.
Organizācijas tēla svarīgums stimulē veikt plašus pētījumus šajā jomā. Jau 1980.gadu sākumā vairāk nekā puse lielāko Lielbritānijas kompāniju veica tēla veidošanas temata pētījumus. Analoģiskus pētījumus Eiropā veic vairāk nekā 200 lielāko kompāniju. ASV korporatīva tēla uztveres analīzi pēta Fortune žurnāls, bet Austrālijā – National Business Bulletin.
Tēla veidošanas, atbalsta un optimizācijas darbi šodien tiek veikti ne tikai priekš organizācijām, personām, valstīm, bet arī priekš pasaules un valstu reģioniem. Tirgus un darba aktivitātes metožu globalizācija, globālo informācijas komunikāciju un jaudīgo lēmumu atbalsta sistēmu attīstība veicinājusi strauju, ar tēla veidošanu saistītu darbu svarīguma pieaugumu arvien daudzāku struktūru un organizāciju vidū.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация