Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:532615
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

1. Bloks
1. Vadības mūsdienu principi. Firmas vadības mērķi un struktūra. Vadības struktūru svarīgākie veidi.
Mūsdienu vadības principi. Firmas vadības mērķi. Firmas vadības objekti un subjekti. Firmas vadības sistēma.
Objekts – organizācija – cilvēku grupa, kuru darbība apzināti tiek koordinēta mērķu sasniegšanai.
Subjekts – menedžeris – efektīvs, profesionāls vadītājs, kam ir noteikts domāšanas tips, kurš ieņem oficiālu amatu organizācijā, līderis, kam pieder vara viņam piešķirtu pilnvaru ietvaros mērķu sasniegšanai.
Vadības mērķi
Galvenais mērķis – peļņas iegūšana no ieguldītā kapitāla.
Mērķu klasifikācija var tikt veikta pēc:
- aptveramās sfēras (kopējie, privātie mērķi);
- nozīmes (galvenā, starpposma, otršķirīga);
- mainīgo skaita (vien- un daudzalternatrīvu);
- mērķa priekšmeta (paredzēts kopējam vai privātam rezultātam).
Tipiski rezultatīvi – saimnieciskie mērķi:
- tiekšanās pēc peļņas;
- tiekšanās pēc mantiska stāvokļa (piem, novest firmu līdz stāvoklim, kad to var izdevīgi pārdot);
- tiekšanās uz apgrozījuma palielināšanu;
- tiekšanās uz izdevumu samazinājumu.
Formulējot mērķus, ir skaidri jānosaka:
- mērķa saturs;
- tā izmērs (maks., min., līmen.);
- laika parametri;
- telpas raksturojumi;
-personālā piesaiste;
- rangs mērķu hierarhijā.
Vadības sistēma
Organizacionālās struktūras elements, kurā ietilpst ražošanas vadības (produkcijas izlaides un noieta, mārketinga, uzskaites, pārskatu, finansēšanas, ekon.analīzes un kontroles, ekonomisko lēmumu sagatavošanas un pieņemšanas plānošana) un organizacionālās vadības (organizacionālās sistēmas atbilstības nodrošināšana ražošanas raksturam un tehnoloģijai, pamatdarbības mērķiem, personāla vadībai, tā atlasīšana un apmācība) apakšsistēmas.

3. Mārketinga mūsdienu koncepcija: pieredze un pielietošanas problēmas.
Mūsdienu mārketinga koncepcija: pieredze un izmantošanas problēmas
Mārketinga darbība ar mērķi sasniegt vēlamos noieta līmeņus dažādos tirgos ir jāveic izvēlētās koncepcijas ietvaros. Tāda koncepcija tiek būvēta, nosakot asortimenta un preču kvalitātes reālos pircēj-novērtējumus un atzīstot nepieciešamību pielāgot ražošanu šīm prasībām un novērtējumiem.
Tirgus attīstības vēsturē ir zināmi sekojoši mārketinga koncepcijas izveides un evolūcijas etapi: ražošanas pilnveidošana; preces pilnveidošana; komercpiepūļu intensifikācija; mārketings. Kopējā attīstības tendence – akcenta pārnešana no preces ražošanas uz patēriņu , un aizvien lielāka orientēšanās uz patērētāja problēmām.
Mārketinga koncepcija – vēsturiskā ziņā samērā jauna pieeja uzņēmējdarbības organizēšanai. Tā apgalvo, ka uzņēmuma, firmas mērķu sasniegšanas garantija ir mērķtirgu nepieciešamību un vajadzību noteikšana un vēlamās apmierinātības nodrošināšana ar efektīvākiem un produktīvākiem nekā konkurentiem paņēmieniem. Mārketinga koncepcija attēlo firmas pieturēšanos patērētāja suverenitātei.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −-1,80 €
Комплект работ Nr. 1126846
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация