Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:344685
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas nosacījumi    3
  KVS attīstības stadijas    3
  KVS attīstības soļi    3
  KVS ieviešanas gaita paredz 11 svarīgus posmus    4
1.posms  augstākās vadības aktīva līdzdalība un ieinteresētība    4
2.posms  projekta izpildes un uzraudzības grupu izveide    5
3.posms  pašreizējās vadības sistēmas novērtēšana    5
4.posms  ieviešanas plāna sagatavošana un dokumentēšana    5
5.posms  darbinieku apmācība    6
6.posms  dokumentācijas izstrādāšana un vadība    6
7.posms  dokumentu un protokolu kontroles sistēmas izveide    8
8.posms  KVS ieviešana un progresa novērošana    8
9.posms  iekšējais audits    8
10.posms  vadības pārskats    9
11.posms  sertifikācija    9
  Izmaksas    9
  KVS ieviešana    9
  Augstākās vadības uzdevums – rādīt piemēru    10
  Darbības plāns    10
  Traucēkļi efektīvas KVS ieviešanā    11
Фрагмент работы

Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas nosacījumi

Veidojot kvalitātes vadības sistēmu (KVS), organizācijas vadībai jāizprot tās galvenie nosacījumi un tad darāmais jāpavēsta līdzstrādniekiem. KVS balsta šādas pamatnostādnes:

1.Uz klientu orientēta organizācijas, viņas vajadzību izpilde. Uzņēmums ir atkarīgs no klientiem, tāpēc tam jācenšas saprast viņu vēlmes – gan pašreizējās, gan nākotnē paredzamās, jācenšas apmierināt tās, kā arī attaisnot klientu uzticību un pārspēt cerības.
2.Kvalitātes izveidošana, nevis inspicēšana. Ja produktam vai pakalpojumam uzreiz ir atbilstošā kvalitāte, tad samazinās gala pārbaužu izmaksas, nav jātērē papildus resursi to pārstrādei.
3.Ikviens atbild par kvalitāti. Kvalitātes vadības sistēmu izstrādā un ievieš uzņēmumā strādājošie, ikviens darbinieks atbild par noteikta kvalitātes līmeņa nodrošināšanu.
4.Virsvadība – kvalitāti vada no augšas. Līderi veido organizācijas nodomu un virzības kopumu. Viņiem ir jāuztur iekšējā gaisotne kolektīvā, veicinot ikviena tā locekļa pilnīgu iesaistīšanos izvēlēto mērķu sasniegšanā.
5.Kvalitātes vadība prasa sistēmas izpratni un regularitāti. Mērķa sasniegšanai nepieciešamo savstarpēji saistīto procesu identificēšana, izpratne un vadība ceļ organizācijas vērtību un darāmā ražīgumu.
6.Cilvēku iesaistīšana, komunicēšana un sadarbība. Visu līmeņu līdzstrādnieki ir tās pamatu pamats, cilvēku pilnīga iesaistīšana nodrošina viņu spēju prasmīgu izmantošanu organizācijas labā.
7.Termiņu un laika grafika ievērošana. Progresa nepārraudzīšana un laika grafika neievērošana var radīt finansiālas grūtības. Pārtērējot laiku, palielinās izdevumi, arī darbinieki sāk šaubīties par idejas lietderību un iespējamo pozitīvo iznākumu.
8.„KISS” princips (keep it short and simple). Piemērojot šo domu KVS ieviešanas procesā – jūsu organizācijas vadības sistēmai jābūt pēc iespējas saprotamākai un vienkāršākai!…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация