Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:361314
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.05.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Modernā pasaule balstās uz nepārtrauktu komunikāciju vai mijiedarbību starp cilvēkiem, kas ir lielā mērā atšķirti viens no otra. Ja mēs nebūtu tik ļoti atkarīgi no komunikācijas šķērsās distances, masu pamatu mācīšana nebūtu ne nepieciešana, ne iespējama. Tradicionālajās kultūrās lielākās zināšanas ir antropologa Kliforda Gītsa (Clifford Geetz) nosauktajai – vietējās (lokālās) zināšanas.
Masu komunikācija
Masu mediji – avīzes, žurnāli, kino un televīzija visbiežāk asociējas ar uzņemšanu un tādēļ redzēti kā labākās “lappuses“ daudzu cilvēku dzīvēs.
Masu komunikācija ir sarežģīta daudzos sociālās aktivitātes aspektos. Piemēram, monetārās transakcijas pašlaik galvenokārt ir dibinātas informācijas maiņas glabāšanā datoros [1;446]
Avīžu attīstība
Avīzes mūsdienās izcēlušās no brošūrām un izplatītiem informatīvajiem sarakstiem 1700 gados. Avīzes kļuva par ikdienu vairākiem tūkstošiem vai pat miljoniem lasītāju 19.gadsimta beigās. Avīzes būtībā bija svarīga moderno mediju attīstība vēsturē tāpēc, ka tās aptver ļoti daudz dažādus informācijas veidus ierobežoti un vienkārši reproducētā formātā.
Divi primārie piemēri no prestižākajām avīzēm gadsimtu mijā ir New York Times un The Times of London. Daudzi līdzīgie laikraksti citās valstīs ņēma tos par piemēru. [1;447]
Avīžu izdevniecība
Avīzes ilgu laiku asociējās ar spēcīga magnāta tēlu, publiskās impērijas galvu. Daudzās valstīs avīžu īpašumtiesības ir koncentrētas dažu lielu korporāciju rokās, kas bieži ir pārsvarā īpašiem indivīdiem un ģimenēm. Britānijā lielās kompānijas darbojas līdzās preses magnātiem, Lords Northcliffe, Beaverbrook and Kemesly, attīstīja masu cirkulācijas panākumu ziņojumu pamatus1920 un 1930 gados.
Masu cirkulācijas ziņojumi ir ļoti dārgi, lai tos nodibinātu un izdotu. Ir bijušas dažas veiksmīgas jaunās avīzes (piemēram, Sun Britānijā), galvenokārt “maza intelekta” tirgū, bet ir bijušas daudz un dažādas neveiksmes. Fakts, ka avīžu īpašumtiesības ir tik koncentrētas, satrauc daudzus Rietumu iedzīvotāju valdīšanu. Daudzās valstīs valdība ir avīžu aktīvs un aizkavē to pārņemšanu lielās ķēdēs, pietam tās bieži cieš neveiksmi. [1;448]…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,48 €
Комплект работ Nr. 1114628
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация