Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:461082
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.04.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Tirgus segmentēšanas raksturīgas pazīmes    2
  Prece    5
2.  Cena    5
3.  Vieta    6
4.  Konkurentu vertējums    6
5.  Sortiments    6
6.  Stratēģijas izvēle    6
7.  SVID analīze    6
8.  Reklāma    8
9.  Reklāmas mērķi.    8
10.  Izvēlētais mediju veids    9
11.  Reklāmas ziņojums.    9
12.  Reklāmas izmaksas un to avoti    10
13.  Reklāmas efektivitātes novērtošana    11
  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums 12Personāls    14
Фрагмент работы

1. Ja pircēja ienākumu līmenis ir 150 Ls un vairāk, tad
1.1. pircējs var atļauties nopirkt preci ar īpašu dizainu
1.2. pircējs nepievērsīs lielu uzmanību cenai, ja prece iepatīksies un būs kvalitatīva, viņš vēlēsies to iegādāties
1.3. ja būs tuvāk, tad nevajadzēs tērēt laiku un iepirkšanas būs biežākas
1.4. veicinās pircēju iegādāties preces


2. Ja potenciāls pircējs būs students, skolotājs, pārvaldes dienesta darbinieks, tad
2.1. dizainam galvenokart jābūt praktiskam un precei kvalitātīvai
2.2. īpaši studenti pieversīs uzmanību uz cenām
2.3. tuvāk mācību iestādēm, darba vietām
2.4. piesaistīs studentu, skolotāju uzmanību


3. Ja pircējam ir zināšana un vēlme nopirkt preci, tad
3.1. izvelēsies to preces dizainu, kuru jau izmeģināja
3.2. gatavs samaksāt par preci esošu cenu
3.3. labi ja būs tuvāk, bet ja nē, tad vienālga pircējs atradīs laiku iegādāties tieši šo preci
3.4. pircējs kļūs par patstāvīgu klientu

4. Ja pircēja galvenais izvēles kritērijs ir produkta kvalitāte, tad
4.1. pircējs iegādāsies preci, kuru jau lietoja
4.2. gatavs samaksāt augstu cenu par augstu kvalitāti
4.3. pārdošanas vietai jābūt centrā, nevis kādā šaubīgā vietā
4.4. nepiesaistīs klientu, ja prece būs nekvalitatīva


5. Ja potenciālaja pircēja ģimenē ir 3 – 4 cilvēki (vecāki un bērni), tad
5.1. vēlāma dizainu dažādība, lai vecāki varētu nopirkt preci netikai sev, bet arī saviem bērniem
5.2. pievērsīs uzmanību uz cenām
5.3. tuvāk centram
5.4. piesaistīs pircēju, gribēs kļūt par patstāvīgu klientu


6. Ja pircējs ir precējies un ir bērni 6 gadu vecumā un vecāki, tad
6.1. pircējs izvēlēsies preces, kuras atbilst savam un bērna prasībām
6.2. pievērsīs uzmanību uz cenām
6.3. tuvāk centram, jo pircejs vēlas ekonomēt savu laiku
6.4. ļoti pievilinās pircejus kļūt par patstavīgiem klientiem, jo samazināsies ģimenes izdevumi uz tām precēm


7. Ja pircēja vecums ir no 20 līdz 65 gadiem, tad
7.1. pieaugušais cilvēks salīdzinājumā ar jaunāko cilvēku pievērsīs uzmanību galvenokārt uz praktiskāku, ērtāku preces dizainu, nevis uz skaistumu, kas raksturīgs jaunākam pircējam
7.2. pievērsīs uzmanību uz preces cenu
7.3. jo tuvāk pircējam, jo labāk
7.4. pievilinās pircējus kļūt par pastāvīgiem klientiem

8. Ja pircējam ir augstākā izglītība, tad
8.1. pircējs izvēlas sev piemērotu dizainu
8.2. cenai arī piemīt nozīme
8.3. tuvāk mācību iestādei vai darba vietai
8.4. vēlēsies saņemt atlaides


9. Ja pircēja dzīvesvieds ir tradicionāls, tad
9.1. izvēlēsies preces dizainu, kuru jau lietojis
9.2. gatavs iegūt preci par saprātīgu cenu
9.3. tuvāk pircēja mācību iestādei vai darba vietai
9.4. pircejs mēģinās kļūt par patstāvīgu klientu

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация