Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:241888
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

STUDENTA-SKOLOTĀJA KRITISKS PĒC-PRAKSES PAŠVĒRTĒJUMS
Es izgāju pedagoģisko praksi Rēzeknes 2.vidusskolā. Rēzeknes 2.vidusskola ir viena no lielākajiem skolām Rēzeknē un tai ir ļoti laba reputācijā. 2.vidusskolas audzēkni ļoti bieži ieņem augstas vietas pilsētas un valsts olimpiādēs, konkursos, sporta sacensībās un citos pasākumos.
Prakses laikā mans mentors bija angļu valodas skolotāja Raisa Dukaļska. Raisa Dukaļska ir augsti kvalificēta skolotāja ar ļoti lielu zināšanu krājumu un plašu pieredzi. Mans mentors palīdzēja man labāk iepazīties ar skolas organizēšanu, mācību procesa un audzināšanas darba organizēšanu, mācību metodēm, kurus viņa izmanto savā darbā, mācību uzskates līdzekļiem, vērtēšanas metodēm un kritērijiem. Mentors arī palīdzēja man gatavoties stundām, veidot stundas plānus, plānot savu darba laiku.
Prakses laikā es veicu angļu valodas skolotāja un klases audzinātāja pienākumus. Skolas dzīvē es jūtos ļoti labi. No sākuma es biju mazliet nervoza un satraukta, bet jau 2.prakses nedēļā es paliku droša un mierīga. Tā ka pagājušajā gadā es arī izgāju praksi Rēzeknes 2.vidusskola, es labi zināju skolotāju sastāvu un pat daudzus skolēnus. Ar skolēniem man izdevās izveidot ļoti labas draudzīgas attieksmes. Skolēni uztvēra mani nevis kā studentu, bet kā īstu skolotāju un mani tas ļoti iepriecināja.
Es kā skolotājs ļoti apzināti attiecos pret savu skolotāja lomu un pret saviem pienākumiem. Kad es redzēju, ka gan skolēni, gan paši skolotāji uztvēra mani kā īstu skolotāju, es centos pildīt savus skolotāja pienākumus vēl labāk un ar lielāku atbildību lai nepieviltu viņu cerības.
Prakses laikā man bija arī grūtības. Pirmkārt, man bija grūti piesaistīt darbam stundās pasīvus un nemotivētus skolēnus. Otrkārt, dažreiz man neizdevās labi noplānot stundas. Prakses laikā es sapratu, ka skolotājiem, kuri tikai sāc savu profesionālo darbību, ir ļoti svarīgi rūpīgi plānot savas stundas.
Prakses laikā mani ļoti pārsteidza manas klases skolēnu attieksme pret mani, jo tā bija ļoti labvēlīga, saprotoša un draudzīga. Pirms prakses es zināju, ka man ir jāiziet praksi 12.klasē, kur skolēni ir jau pieauguši, un viņus jau ir grūtāk kontrolēt un disciplinē ,nekā mazus bērnus. Pirms prakses es gatavojos daudz sliktākai attieksmei no skolēnu puses.
Prakses sākumā es izvirzīju mērķi uzzināt jaunus mācību metodes un pielietot tos praksē. Es uzskatu, ka man izdevās sasniegt šo mērķi, jo sadarbībā ar savu mentoru, ka arī ar savu klasi savā darbā es izmantoju dažādas mācību paņēmienus un metodes. Uzsākot praksi es arī plānoju uzlabot savas angļu valodas zināšanas, un es uzskatu, ka šo mērķi es arī sasniedzu, jo 12.klašu mācību viela ir diezgan grūta. Es ļoti daudz runāju angļu valodā, paplašināju savas angļu valodas leksikas zināšanas uzlaboju savas runāšanas prasmes.
Kopumā es uzskatu, ka mana pedagoģiskā prakse bija veiksmīga. Man palika ļoti patīkams iespaids pēc prakses. Es ļoti daudz ieguvu no šīs prakses, man izdevās sasniegt savus mērķus un izveidot ļoti labas attieksmes ar maniem skolēniem.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация