Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:766572
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    5
  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    8
  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    13
  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošanas un vadīšanas plāns    14
  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    20
  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais pētījums    22
  Prakses dienasgrāmata    24
  Konstruktīvs prakses pašnovērtējums    26
Фрагмент работы

5-6 gadīgu bērnu attīstības posms ir ļoti svarīgs, ne tikai tāpēc, ka bērns jau tiek sagatavots skolai, bet arī tādēļ, ka šis ir laiks, kad bērns nostiprina jau savas esošās zināšanas un pielāgo tās iepriekšējai pieredzei. Protams, ļoti daudz bērns šajā laikā iemācās ko jaunu, taču tas lielā mērā ir saistīts ar iepriekšējo pieredzi, iepriekšējo zināšanu papildināšanu un interpretāciju. Manuprāt, šajā vecumā bērnu attīstība norit veiksmīgi, ja apkārtējie ņem vērā bērna attīstības īpatnības un tās pieņem kā svarīgu bērna attīstības punktu.
Šis laiks, ko pavadīju praksē, lika vairāk saprast, kā pareizi rīkoties dažādās situācijas. Palīdzēja radīt bērnos mācīšanās prieku un vēlmi iegūt jaunas zināšanas. Bija iespēja redzēt un pielietot dažādas interesantas aktivitātes bērnu uzmanības piesaistīšanai. Prakses laikā iemācījos būt drošāka vadot nodarbības vai citas aktivitātes.
Prakse palīdzēja teoriju pielīdzināt un realizēt praksē. Jāatzīst, ka daudzas lietas uzlikt uz papīru ir daudz vieglāk nekā realizēt tās praksē.
Praksē pavadītais laiks ļāva man augt un pilnveidoties visdažādākajās pedagoga darbībās, sākot no rotaļu vadīšanas beidzot ar nodarbību vadīšanu. Ir daudzas lietas, kas vēl ir nepieciešams nostiprināt, lai mana pedagoģiskā darbība būtu pilnvērtīgāka un auģļu ienesīga. Kārtējo reizi secināju, ka darbs ar bērniem man ļoti patīk un interesē. Vienozīmīgi varu secināt, ka praksē iegūtās zināšanas, pieredze un darbība ietekmēs manu tālāko macību procesu. Kļūšu uzmanīgāka un stingri ievērošu teoriju, lai to varētu praksē pielietot vēl labāk nekā iepriekš. Mēģināšu vairāk integrēt nodarbības, tā lai starp nodarbībām ir savstarpēja saikne, nevis katra nodarbība atdalīta.Prakse ļāva ieskicēt tādus kā svarīgākos pieturas punktus pie kā apstāties mācību procesā un pārdomāt kā to pielietot praksē.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация