Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:524548
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  IEVADS    3
2.  KVANTITATĪVĀ ANALĪZE UN PĒTĪJUMS    4
2.1.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES PAMATPRINCIPI    4
2.2.  KVALITATĪVO PĒTĪJUMU TICAMĪBAS UN VALIDITĀTES KRITĒRIJI    4
2.3.  ANALĪZES SUBJEKTĪVĀ DABA    4
2.4.  FOKUSS UZ VISPĀRĪGĀM UN PSIHOLOĢISKĀM DIMENSIJĀM    5
3.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES PROCESS – KONTENTANALĪZE    5
3.1.  DATU ANALĪZES SOĻI    5
3.2.  ANALĪTISKĀS INDUKCIJAS UN PRIEKŠMETA TEORIJAS SALĪDZINĀJUMS    6
4.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES NOBEIGUMS    7
5.  SECINĀJUMI    8
6.  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    9
Фрагмент работы

5. Kvalitatīvās analīzes nobeigums
Tipisks kvaitatīvās analīzes rezultāts ir jēdzienu kopa. Protams, šie jēdzieni nav vienīgie, tomēr tie psiholoģijas terminus reksturo, kā pētījuma dalībnieks izprot pārrunātos jautājumus vai atbilstošās parādības. Bez šaubām, pētniekiem analīzei ir pieejami arī oriģinālie interviju ieraksti, kā arī neformālā informācija – uzsvari, balss tobis, ķermeņa valoda un novērotā neverbālā uzvedība, piemeram žesti, smaidīšana, raudāšana vai tamlīdzīgi. Pētniekam ir jāveic vēl vairāki uzdevumi, lai realizētu pētījumu.
• Jāaprakta veids, kādā dalībnieki konkrētajā pētījuma grupā saprata izziņas priekšmetu, lietojot kontentanalīzes rezultātā iegūtos jēdzienus.
• Jāinterpretē dalībnieku attiecīas ar izziņas priekšmetu, lietojot kontentanalīzes rezultātā iegūtos jēdzienus.
• Jāvispārina iegūtās interpretācijas (t.i., jāattīsta izziņas priekšmeta izpratne, ejot tālāk par konkrēto indivīda gadījumu). Tas ir teorijas attīstīas pirmais līmenis.
• Jāformatizē vispārinājumi ne tikai attiecībā uz citiem cilvēkiem, bet arī atbilstoši psiholoģijas un izglītības ministrijai.
• Jāattiecina šie soļi uz konkrētām, praktiski risināmām problēmām, parādot analīzes derīgumu.

6. Secinājumi
Tika apskatīti kvalitatīvās analīzes pamatprincipi, kvalitatīvo pētījumu ticamības un validitātes kritēriji, analīzes subjektīvā daba, fokuss uz vispārīgām un psiholoģiskām dimensijām, kvalitatīvo datu analīzes veidošanas soļi, analītiskās indukcijas un priekšmeta teorijas salīdzinājums, kvalitatīvās analīzes nobeiguma sastādīšana.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1352325
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация