Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:261949
 
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Publiskās attiecības (tālāk tekstā - PR), reklāma, mārketings (tirgzinība), trīs jēdzieni, kuri sīkāk paskaidro un veicina attiecību komunikāciju. Tā ir vēršanās pie konkrētas, iepriekš apzinātas auditorijas ar noteiktu mērķi - pierunāt tērēt naudu, t.i. pirkt preci vai pakalpojumu.
Pircējs un pārdevējs, piedāvājums un pieprasījums, šie ir nešķirami jēdzieni, kuri skar pilnīgi visus cilvēkus. Mums visiem ir vajadzības un vēlmes, kuras ik dienu apmierinām. Par to lielā mērā rūpējas mārketings. Savukārt, mārketinga komunikācija ar sabiedrību nav iedomājama bez reklāmas palīdzības. Reklāma skar pilnīgi visus, bez izņēmumiem. Tādējādi mēs nokļūstam nepārtrauktā savstarpējā komunicēšanā.
„Daudzās valstīs PR adaptēšanās vietējā valodā ir diskutabla tēma tieši negatīvās konotācijas (angļu, franču val. connotation, lat. notare apzīmēt - emocionālā, stilistiskā u.c. nokrāsa) dēļ, jo līdz šim PR vairāk asociējies ar „neglītiem paņēmieniem cilvēku pievilināšanai un mānīšanai, lai sasniegtu noteiktu mērķi viedokļa izpausmē”(Larsson, 2002). Reklāmas un PR „spiediens” uz medijiem (plašsaziņas līdzekļi) nepārtraukti palielinās, jo pieaug komerciālo mediju skaits un izteiktāka kļūst ietekme uz publicistisko areālu. Šī procesa rezultātā mediju vide aizvien vairak un intensīvāk tiek pārsātināta ar komerciālo reklāmas un PR informāciju.”[5., 46. lpp.]
Mūsdienās nav grūti pamanīt, cik piesātināta ar reklāmām ir, piemēram, televīzijā. Ja agrāk skatoties filmu reklāmu nebija tik daudz, tad tagad reklāmas aizņem gandrīz uz pusi tik pat daudz laika, kā pašas filmas noskatīšanās. Tas cilvēkos izraisa vienīgi negatīvas emocijas. Parasti šādās situācijās televīzijas programma tiek pārslēgta, vai uz reklāmas laiku vispār izslēgta.
„Jau tagad reklāmas un publisko attiecību dzimtenē ASV „auditorijas ticība reklāmai ir vēl zemāka nekā paļaušanās uz lietotu automašīnu pārdevēju solījumiem” (Gronstedt, 1995). TV reklāmas ietekme vājinās (Vivian, 1995), veikalos patērētāji var iegādāties īpašas ierīces PVR (videomagnetafons ar datoru), kas no jūsu izvēlētās televīzijas pārraides izdzēš reklāmas sludinājumus.” [46., 47.lpp. Masmediji]…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация