-
Reklāma kā profesija
Ikviens darbs ir darbs, ja to mīli. Jāatzīst, ka ar vienkāršu darīšanu vien, darbs nesokas. Tāpēc motivācija ir svarīga un nepieciešama lieta. Piemēram, bez motivācijas nav iespējams nekur. Arī ikdienas dzīvē motivācijai ir ļoti liela nozīme. Piemēram, students uz lekcijām neietu, ja viņu nemudinātu zināšanas, profesijas iegūšana, augstākās izglītības iegūšana. Tas pats likums darbojas arī jebkurā darbavietā. Darbinieku ir jāmotivē, lai viņš tiektos augstāk un augstāk.
Manis aizsāktais temats par motivāciju ir vistiešākajā mērā saistīts ar reklāmas profesijas izvēli. No iepriekš rakstītā var secināt, var izveidot nelielu loģikas ķēdīti: cilvēks iet strādāt reklāmas darbības lauciņā, jo viņu pamudina kaut kas, kas aizrauj, jo tas viņam ir kaut kas jauns, jo cilvēks ir radošs un jaunu ideju pārpilns. Un, ja šādu cilvēku ir vairāk nekā viens, tad darba devējam rodas motivācija kaut ko mainīt darbavietā, kaut ko jaunu ieviest, jo viņš redz, ka jauni un perspektīvi cilvēki viņam tik tiešām ir nepieciešami. Un tālāk, strādājot diendienā par reklāmas speciālistu, rodas ikdienas rutīna, kuru kaut kā ir jāizkliedē. Tad ir nepieciešama darba devēja motivācija, kura dotu jaunus spēkus un jaunas idejas.
Noslēgumā var secināt:
1. Reklāmas profesija ir ciešā mērā saistīta ar psiholoģiju, jo izprast cilvēkus un viņu vēlmes no psiholoģijas viedokļa skatoties ir daudz vienkāršāk un produktīvāk.
2. Reklāma ir profesija, kura sevī ietver ļoti daudz no apkārtējās pasaules, no apkārtējiem cilvēkiem un no notikumiem.
3. Reklāmai piemīt sava ētika, kuru ir jāievēro, citādi reklāma zaudē savu identitāti.
4. Reklāmas speciālistam ir jābūt tādam cilvēkam, kuram piemīt vairākas svarīgas īpašības. Piemēram, jābūt ekspertam savā jomā, jānosaka profesionālās ambīcijas, jāprot komunicēt, lai nezaudētu klientus un darbiniekus.
…
Vienkāršākajā gadījumā varētu teikt, ka reklāma ir informācijas izplatīšanas pasākumu kopums. Ikdienā ar vārdu reklāma visbiežāk tiek saprasti vēstījumi par precēm vai pakalpojumiem, ko ar reklāmas aģentūru un plašsaziņas līdzekļu palīdzību izplata ražošanas, tirdzniecības vai finanšu uzņēmumi, lai ietekmētu patērētāju. Ir jāatzīst, ka laika gaitā reklāmai ir izveidojušās vairākas definīcijas. Nevar teikt, ka ir tikai vien pareiza definīcija, kura patiesi atbilst definējamajam vārdam. Piemēram , vēlos piedāvāt vēl dažas reklāmas definīcijas, kuras noteikti paskaidro vārdu reklāma arvien dziļāk un plašāk: reklāma ir jebkura ražotāja vai pārdevēja vēršanās pie potenciālā patērētāja ar informāciju par savu preci; reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu; reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
- Politiskā reklāma un mūsu tiesības izvēlēties
- Reklāma kā profesija
- Reklāmas komunikatīvā funkcija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Politiskā reklāma un mūsu tiesības izvēlēties
Эссе для университета8
-
Slēptā politiskā reklāma medijos
Эссе для университета2
-
Reklāma un sabiedriskās attiecības
Эссе для университета5
-
Reklāma un valoda reklāmas interneta baneros
Эссе для университета3
-
Skaistumkopšanas salona "Savanna" reklāma un noieta stimulēšana
Эссе для университета4