Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:289351
 
Оценка:
Опубликованно: 22.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Latvijas reklāmas tirgus    4
  Latvijas Reklāmas asociācija un lielākas reklāmas aģentūras    4
  Reklāmas tirgus attīstību ietekmejošie faktori    7
  Reklāmas tirgus attīstības dinamika    9
  Reklāmas tirgū visvairāk reklāmētās organizācijas    13
  Baltijas reklāmas tirgus un Latvijas dalība tajā    15
  Starptautiskais Baltijas reklāmas festivāls Golden Hammer un starptautiskā reklāmas izstāde    18
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    24
Фрагмент работы

Secinājumi
Izrietot no iepriekš veiktajiem pētījumiem var secināt, ka reklāmas tirgus attīstās. Vislielāko pieaugumu no 2005. gada katru gadu gūst interneta reklāma, jo spriežot pēc mūsu šī brīža situācijas valstī un vispār kopumā interneta biznesa attīstās un cilvēki visu vajadzīgo informāciju iegūst no interneta, tādējādi atsakoties no preses izdevumiem, kas būtiski atvieglo finanses.
Spriežot pēc datiem vislabāk attīstās un gūst ienākumus interneta bizness, kino un vide. Manuprāt, šie reklāmas veidi nes peļņu un ir rentabli tādēļ, ka neprasa lielus līdzekļus no iedzīvotājiem. Interneta reklāma ir parocīga, jo iedzīvotājam, izmantojot internetu, izlec reklāma, kuru viņam ir iespēja lasīt, vai nelasīt. Ir izvēles iespēja.
Savukārt zaudējumus gūst žurnāli un avīzes, jo visu izplatīto informāciju, kas atrodama žurnālos un laikrakstos, ir iespējams iegūt internetā vai televīzijā un nav jāiegādājas laikraksti. Tādēļ šis mēdiju veids sāk zaudēt savu peļņu. Pateicoties arī tam, ka šobrīd valstī ir krīze.
Latvijā ar reklāmas organizācijas jautājumiem nodarbojas daudz firmu – reklāmas aģentūras, kā arī paši reklāmdevēji, kuri izmanto profesionālu aģentūru pakalpojumus.
Pateicoties izveidotajai pētniecībai un tās darbībai Latvijā, regulāri var tikt saņemta reāla un pilnvērtīga informācija par esošo situāciju reklāmā un reklāmas tirgū kopumā, kas ļauj spriest par šīs relatīvi jaunās nozares attīstību noteiktajos laika periodos un noteiktā griezumā.
Šobrīd jau var runāt par to, ka gan vietējie ražotāji, gan ārvalstu kompānijas, kas ienāk un sāk reklamēties Baltijas valstīs, šo tirgu uztver kā vienotu, lai gan katras valsts patērētājiem ir atšķirīgs viedoklis un uztvere pret vienu un to pašu reklāmu. Tādējādi, lai kļūtu par spēcīgākiem savā nozarē, pēdējā laikā ir vērojama reklāmas aģentūru kompāniju apvienošanās un notiek investīcijas vienotā kompānijas atpazīstamībā un imidžā. Klienti, kuriem biznesa reģions ir Baltija, ir vairāk orientēti uz vienota tēla radīšanu ar dažādu mediju starpniecību .
Reklāmas nozare Latvijā nevarētu sekmīgi attīstīties bez speciālajiem pasākumiem, kuri dod iespēju reklāmas profesionāliem sevi paradīt, bet reklāmdevējiem gūt iespējami plašu priekšstatu par iespējām reklamēt savas preces vai pakalpojumus.
Pēc manām domām, kaut gan patērētāju pieprasījums pēc informācijas par jaunām precēm un pakalpojumiem pieaug, līdz ar to reklāmdevēji apmierina šo pieprasījumu, palielinot reklāmas apjomus masu medijos, tas nenozīmē, ka reklāmas apjoms būs proporcionāls atdevei no tā, t.i., auditorijas atsaucībai pret reklāmām. Rodas jautājums, kā var palielināt auditorijas, t.i., potenciālu patērētāju, atsaucību pret reklāmu.
Par reklāmas kvalitāti Latvijā var spriest pēc ikgadēja Starptautiskais Baltijas reklāmas festivāla “Golden Hammer”, kurš bija dibināts 1993.gadā. Neskatoties uz to, ka Latvijā pastāv ļoti daudz diezgan labu reklāmas aģentūru, galvenās balvas festivālā tiek piešķirtas ārzemju uzņēmumiem. Tas liecina par to, kā daudzums vēl nav tas svarīgais, ir jādomā par kvalitāti. Bez tam pasaulē ir zināmi daudzi tāda paša mēroga festivāli, kuros varētu piedalīties Latvijas reklāmdevēji: Cannes Lions, Moscow International Advertising Festival, Golden Wolf un daudzi citi.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация