Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:337857
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga process, tā būtība    6
1.1.  Mārketinga process    6
1.2.  Mārketinga būtība    7
1.3.  Tirgus un mārketinga pētījuma objekti    8
2.  Mārketinga informācijas sistēma un tās efektīva izmantošana    9
3.  Mārketinga pētījuma process un tā posmi    11
3.1.  Problēmas noteikšana    12
3.2.  Mērķu noteikšana    13
3.3.  Datu vākšana    13
3.4.  Datu analīze    20
3.5.  Pētījumu rezultātu pārskata sagatavošana    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Mārketinga pētījums ir darbību kopums, kas ir saistīts ar mārketinga informācijas vākšanu, apstrādāšanu un analizēšanu, kas ir nepieciešams, lai iegūt precīzus datus par pētāmo objektu.
2. Mārketinga būtība ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
3. Mārketinga pētījumu objekts ir attiecības starp pārdevēju un produktu pircēju (lietotāju). Ar informācijas starpniecību veido saikni starp uzņēmumu un pircējiem.
4. Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.
5. Mūsdienu patērētājs ir izglītots, izvēlīgs, analītisks, un viņš pieprasa vēlmēm atbilstošu produktu, pakalpojumu.
6. Katram komunikācijas veidam ir savas priekšrocības un trūkumi. Nav iespējams pateikt, kurš no tiem ir vislabākais, jo viss ir atkarīgs no konkrētās situācijas.
7. Informācijas vērtīguma attiecība pret tās ieguves izmaksām ir kritērijs, pēc kura var vērtēt mārketinga pētījumu dienesta darbību un tā ieguldījumu uzņēmuma darbība rezultātos.

Priekšlikumi:
1. Lai labāk izprastu mārketinga būtību, mārketinga speciālistam vispirms jāiepazīstās ar to objektiem: velmēm, vajadzībam, pieprasījumu, produktiem, vertējumiem, darījumiem, maiņām, lai veiksmīgi veidot un uzturēt pieprasījumu un nodrošināt uznēmuma peļnu.
2. Mārketinga speciālistam vien reiz pusgadā jāveido tirgus pētījums, lai iegūtu precīzus datus par pieprasījumu un piedāvājumu tirgū.
3. Samēra īsā laikā periodā ar informācija palīdzību uzņēmumam jāveido pozitīvas attiecūbas ar pircējiem, lai katrs būtu apmierināts ar gala rezultātu.
4. Katram nopietnam uzņēmumam jāpielito mārketinga informācijas sistēmu, jo tā palīdz labāk izstrādāt organizācijas kopējo plānu un stratēģiju, jo vadība notiek koordinēti, no viena centra. Tas savukārt palīdz laicīgi pamanīt problēmas rašanos, ja tā paradīsies, un veiksmīgi izstrādāt kopējo atrisinājumu.
5. Mārketinga speciālistiem ir ļoti svarīgi izprast pircējus, lai veiktu mārketinga pētījumus, kuri nesīs pozitīvo attieksmi pret pārdošanas apjomiem palielinot tos.
6. Lai izvēlētos pareizo komunikācijas veidu, mārketinga speciālistam jāizvēlas pareizo metodi, kurā ir atkarīga no informācijas, ko grib iegūt un respondentu skaita un veida kā tiek informācija ievākta.
7. Ļoti svarīgi mārketinga speciālistiem tirgus pētījumus veikt noteiktā secībā, lai neveidotos izdevumi par pētījumiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация