Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:615173
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma etiķete    4
3.  Kā izveidojās uzņēmuma stils?    5
4.  Kā var raksturot uzņēmuma etiķeti (stilu)?    6
5.  Kā uzņēmuma stils jeb etiķete ietkemē uzņēmuma attīstību?    7
6.  Vai ekonomiskās krīzes apstākļos ir jādomā par uzņēmuma prestižu?    8
7.  Vai uzņēmuma etiķete atšķirās, ja tiek veidota sadarbība ar starptautiskiem partneriem?    9
8.  Kādi priekšnosacījumi jāievēro, veidojot uzņēmuma etiķeti?    10
9.  Kā izmanto uzņēmuma etiķetes elementus, plānojot turpmākas mārketinga aktivitātes?    11
10.  Kā uzņēmuma etiķetes elementi ietekmē produkta vai pakalpojuma izvēli un patēriņu?    12
11.  Kādas aktivitātes var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus?    13
12.  Ko klientam būtu jāsaprot, ieraugot uzņēmuma logo?    14
13.  Vai uzņēmumā ir izstrādāti vienoti klientu apkalpošanas noteikumi? Kā ar tiem iepazīstina darbiniekus?    15
14.  Kādiem etiķetes nosacījumiem uzņēmumā pievērš uzmanību pretendentā darba intervijas laikā?    16
15.  Vai jūs piekrītat Dž.D.Rokfellera teiktajam?    17
16.  Vai uzņēmuma etiķete ir ikdienas nepieciešamība, vai novecojošs spriedums?    18
17.  Nobeigums    19
Фрагмент работы

VAI UZŅĒMUMA ETIĶETE IR IKDIENAS NEPIECIEŠAMĪBA, VAI NOVECOJOŠS SPRIEDUMS
Uzņēmuma etiķete pavisam noteikti ir ikdienas nepieciešamība. Tā ir viena no būtiskākajām lietām, lai uzņēmuma attīstība veidotos veiksmīgi. Etiķete vislabāk parāda citiem, kāda ir uzņēmuma būtība.
Ļoti svarīgi ir arī paši firmas darbinieki. Tieši viņi visbiežāk veido iespaidu par savu darba vietu, jo viņi nonāk saskarsmē ar saviem klientiem. Kā zināms, pirmais iespaids par cilvēku rodas jau pirmo 20 sekunžu laikā, un ir ļoti jāpacenšas par sevi radīt labu iepsaidu, jo pēc cilvēka tad arī var spriest par uzņēmumu, kurā viņš strādā. Uzņēmuma etiķete, bez šaubām, palīdz veidot uzņēmuma labo tēlu savu klientu acīs.

NOBEIGUMS
Uzņēmuma etiķete ir ļoti svarīga lieta katras firmas ikdienas dzīvē. Tā veido uzņēmuma tēlu ar dažādu etiķetes elementu palīdzību (piemēram logo), un arī uzņēmuma darbinieku kopēju tēlu. Darbiniekiem vienmēr ir jābūt laipniem un jāizskatās pieklājīgi, klienti viņiem ir pirmajā vietā, jo tikai no viņiem ir atkarīgs viņu darbs.
Veidojot šo darbu esmu iepazinusies ar to, kas ir uzņēmuma etiķete. Esmu ieguvusi ļoti daudz, ievērojami papildinājusi savas zināšanas šajā jomā, un tā ir liela vērtība. Manuprāt, cilvēkiem, kas strādā ar uzņēmuma etiķetes veidošanu, ir ļoti interesants darbs. Etiķete taču ir lieta, bez kuras mēs ikdienā nevaram iztikt.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1329647
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация