Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:700993
 
Оценка:
Опубликованно: 30.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  PRIEKŠVĀRDS    3
  KAS IR BRENDA VĒRTĪBA    4
  NOSAKI SKAIDRU VĒRTĪBU    6
  Vērtību modelis    8
  Pieredzes faktors    8
  PIEVIENO ASOCIĀCIJAS PRODUKTAM UN UZŅĒMUMAM    10
  KĀ ATRAST UNIKĀLO VĒRTĪBU UN IZVEIDOT KLIENTA PROFILU    12
  IZVEIDO JAUNU NIŠU UN PADARI LĪDERUS PAR SEKOTĀJIEM    18
  Kā izveidot jaunu kategoriju vai apakškategoriju    20
  CEĻŠ NO KLIENTA LĪDZ EVANĢĒLISTAM    22
  Piektais 'P'    22
  4 klientu lojalitātes veidi    23
  EVANĢĒLISMA PAMATI    26
  Sāc ar uzņēmumu    26
  Velti laiku un resursus lai iepazītu klientu    27
  Ļauj evanģēlistiem piedalīties uzņēmuma darbā    28
  Esi sasniedzams    28
  “Walk the Talk.”    29
  Nodrošini evanģēlistus ar informāciju un resursiem    29
  Izveido komūnu    29
  Kopsavilkumā    30
  VEIDO ATTIECĪBAS AR KLIENTU    31
  Kā radīt klientos jūtas pret uzņēmumu    31
  TEICAMI ATRISINĀTA KĻŪDA IR IEDARBĪGĀKA KĀ NEKĀDA KĻŪDA    34
  CIENI UN NOVĒRTĒ KLIENTA VARU    35
  KO UZŅĒMUMS IEGŪST NO LOJĀLIEM KLIENTIEM    38
Фрагмент работы

3. Reputācija.
Uzņēmums ar pastāvīgu lojālu klientu loku pēc definīcijas nozīmē, ka tas teicami apmierina klientu vajadzības, kas toties rada uzņēmumam teicamu reputāciju nozarē un abiedrībā. Šis ir viens no veidiem kā lojāli klienti netieši piesaista jaunus klientus un paaugstina uzņēmuma vērtību. Tas arī ir veids kā radīt dabisku word of mouth mārketingu, par ko uzņēmumam nav jāmaksā un kas nav balstīts uz “spied ieteikt un aņem dāvanu” stratēģijas. Teicama reputācija rada barjeras ilgtermiņā konkurentiem. Jauniem uzņēmumiem ir grūtāk ienākt tirgū, ja tajā liela klientu daļa ir lojāla jau esošam uzņēmumam, līdz ar to palielinās uzņēmuma konkurētspēja un noturība pret provokācijām.

4. Attiecības.
Uzņēmumam ir ievērojami ciešākas attiecības ar jau esošiem klientiem nekā ar jauniem klientiem. Uzņēmums var kvalitatīvi un efektīvi nodot ziņojumu, jo ir pieejama klienta kontaktinformācija. Lojāli klienti ir atvērti uzņēmuma speciālajiem piedāvājumiem, pasākumiem vai iniciatīvām. Zinot precīzu klienta profilu uzņēmums var veidot personiskas attiecības un pielāgot mārketinga ziņojumus. Piemēram, zinot, ka klients ir vīrietis uzņēmums var sūtīt tikai vīriešiem aktuālu piedāvājumu e-katalogu. Ja zinām, ka klients ir skolnieks, tad varam pirmajā septembrī izsūtīt automatizēti apsveikumu. Lojāli klienti ir iepazinuši uzņēmuma produkciju un precīzi var noraksturot to stiprās un vājās puses, kā arī ieteikt jauninājumus.
Kopsavilkumā gan brends, gan evanģēlisti vairākos veidos uzlabo uzņēmuma konkurētspēju jebkurā trgū un nozarē. Ja uzņēmums vēlas attīstīt ilgtermiņa uzņēmējdarbību, tad brends un klienti ir faktori, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация