Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:737894
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Zīmola vispārīgais raksturojums    5
1.1.  Zīmola jēdziens un būtība    5
1.2.  Zīmola veidošana    6
1.3.  Zīmola pozicionēšana    8
1.4.  Uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas    10
1.5.  Reklāmas būtība un mērķi    13
2.  Izmantotās pētniecības metodes raksturojums    16
2.1.  Anketēšanas metode    16
2.2.  Anketēšanas priekšrocības un trūkumi    16
3.  Uzņēmuma „Puma” atpazīstamība Latvijā    18
3.1.  Uzņēmuma „Puma” darbības raksturojums    18
3.2.  Anketēšanas rezultāti    20
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    29
  Pielikumi    30
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1. Zīmoli ir mūsdienu dzīvesveida neatņemama sastāvdaļa.
2. Zīmols ietver attiecības starp produktu un patērētāju, tāpēc zīmola veidošana nozīmē daudz vairāk par uzņēmuma tēla veidošanu.
3. Uzņēmuma likteni jeb dzīvotspēju nosaka tā zīmols un zīmols ir tā lieta, kas patērētājam paliek spilgti atmiņā.
4. Produkta konkurētspējīgās priekšrocības (svarīgums, atšķirība, uzskatāmība, pieejamība, neatkārtojamība), katram uzņēmumam šiem kritērijiem jāatšķiras, lai darbība būtu ilgtspējīga, tiklīdz šie kritēriji sakrīt, uzņēmuma darbībai nav jēgas pastāvēt!
5. Bez uzņēmuma mārketinga komunikācijām viens pats zīmols nevar iztikt, tam vajag virzienu, kas mērķēts uz konkrētu patērētāju grupu.
6. Lai veiksmīgāk pārdotu klientam to , kas tam nepieciešams ir jāpazīst klientus un jāzin to iepriekšējā saskarsmes pieredze, kā arī jāizveido spēcīgas, uzticamas zīmola attiecības ar klientu.
7. Reklāma pievērš ļoti lielu patērētāju uzmanību kāda zīmola iegādē, tā palīdz patērētājam izdarīt izvēli lielajā preču piedāvājumā. Tā ir kā magnēts, kurš pievelk klāt, tā arī ir ar patērētāju, kurš ieraudzījis reklāmu vēlas izmēģināt reklamēto preci.
8. Ļoti aktuāls uz izplatīts ir internets, kas ļauj uzņēmumam viegli komunicēt ar patērētāju, kā arī patērētājam ir liels komforts atrodoties mājās, kur tas var vērot gan iegādāties kaut ko no lielā preču klāsta.
9. Puma nodarbojas ar plašu modes un sporta produktu tirdzniecību, kas vērsts uz plašu patērētāju un klientu tirgu.
10. Ilgtermiņa mērķis ir: nostiprināt savu pozīciju kā vienam no vadošajiem Sportlifestyle uzņēmumiem.
11. Pēc pētnieciskās daļas datu apkopošanas, respondenti iegādājoties sporta apģērbu, lielāko uzmanību akcentē tieši uz zīmola kvalitāti.
12. Lielākoties respondentiem zīmols PUMA asociējas ar sporta apavu tirgošanu.
13. Salīdzinājumā ar savu konkurentu NIKE, abiem šiem zīmoliem piemīt visas labās īpašības un abi ir līdzvērtīgi.
14. Jauniešiem, vecākajai paaudzei, sievietēm un aktīva dzīves stila piekritējiem piestāvētu abu zīmolu produkcija, bet savukārt vīriešiem labāk piestāvētu NIKE zīmola piedāvātā produkcija.
15. Lielākā daļa patērētāju arī uzskata, ka cena ir atbilstoša abu divu zīmolu kvalitātei, tas nav nedz pārāk dārgs nedz arī respondenti būtu gatavi maksāt vairāk par zīmolu.
16. Pēc respondentu domām abi divi zīmoli nav sociāli atbildīgi un neiesaistās publiskos pasākumos, ziedošanā.
17. PUMA un NIKE zīmolu piedāvātās produkcijas cenas ir atbilstošas to kvalitātei un tās arī nav pārāk augstas.
18. 48 % respondentu zina, ka zīmola ražotājvalsts protams ir Vācija, bet ir arī daļa, kura nemaz nezin un nav informēta par to, kur tad atrodas zīmola Puma galvenā ražošanas mītne.
19. Salīdzinot abus zīmolus, to kvalitāte, cena un īpašības ir diezgan līdzīgas, bet piederība sociālajai grupai gan krasi atšķiras. PUMA vairāk asociējas respondentos kā sieviešu izstrādājumi, bet NIKE tieši otrādi vīriešu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация