Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Zīmolvedība un tās metodes
Размер файла:
426 KB
Идентификатор:

885346

 
Оценка:
Опубликованно: 02.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  KAS IR ZĪMOLS   
1.1  Arī cilvēki ir zīmoli   
2.  KĀ RADĪT UN UZSTURĒT ZĪMOLU   
3.  KĀ RADUŠIES ZĪMOLI   
4.  Brendu nozīmes izzušana un kā no tās izvairīties   
4.1  Zīmola enerģija   
5.  LATTELECOM ZĪMOLVEDĪBA UN TĀS PĀRMAIŅAS   
5.1  Kāpēc mainīja zīmolu?   
5.2  Zīmola maiņa   
5.3  Ko ir ieguvuši mainot zīmolam nosaukumu   
6.  SECINĀJUMI   
Фрагмент работы

Šajā kursa darbā aplūkosim dažādus veidus,kas raksturo zīmolvedību,jeb brendu.Protams apskatīsim,kas tad īsti ir zīmols,kā tas radās,un kā tas darbojas mūsdienās.Zīmols kā pats ir daudzveidīgi mainījies,bijušas dažādas pieejas tieši piesaistot klientu.Bet kopumā zīmola būtība un nozīme nav mainījusie ir jābut kartīgam zīmolam,ar kuru spēj ilgi un patstāvīgi patērētajam smadzenēs attstāt to pašu iespaidu,kas jau ir bijis pirms tam.Protams zīmola veidi un to metodes ,kā tādas strauji mainījušās tāpēc aplūkosim,kā panākt zīmola turpmāko dzīvi arī mūsdienās.Aplūkosim arī jaunas svaigas idejas par to,kā citi uztver zīmolu un kādām idejām viņi radīja ,kārtīgu berndu. Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos, tātad nodot vēstījumu lietotājam vai potenciālajam lietotājam.
Pats zīmols sevī ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. . Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu. Jāatceras tikai, ka dotajam solījumam ir jābūt:
• Unikālam,
• Atraktīvam,
• Atbilstošam,
• Uzticamam,
• Noturīgam.
Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, kā produkta vai pakalpojuma pragmātiskajam derīgumam.
Zīmolu var tēlaini definēt, kā īpašu valodu starp Tavu uzņēmumu, produktu, pakalpojumu un Tavu patērētāju, kuru tu personīgi nepazīsti, bet gribi uzrunāt un „dabūt savā pusē”. Galvenais – iegūt patērētāja uzticību. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация