Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:467862
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
Informācija par uzņēmumu    3
1.1  Darbības veids    3
1.2  Uzņēmuma darbība 2009. gadā    3
1.3  Finanšu rādītāji 2008. gadā    4
1.4  Finanšu risku vadība    4
1.5  Nākotnes perspektīva    5
  Kapitāla avotu struktūru ietekmējošie faktori    6
1.6  Pašu kapitāla raksturīgākās īpašības    6
1.7  Aizņemtā kapitāla īpašības    7
1.8  Kapitāla struktūras veidošanas faktori    9
1.9  Uzņēmuma kapitāla analīze    9
1.10  Kapitāla struktūras pārvaldība pēc aktīvu finansēšanas pieejas    11
1.11  Kapitāla cena    11
1.12  Ekonomiskā pievienotā vērtība (EVA)    12
1.13  Pašu kapitāla ienesīguma analīze – finansiālā rentabilitāte    13
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Pielikumi    15
Фрагмент работы

Uzņēmuma darbība 2009. gadā
Baltijas lielākā alkoholisko dzērienu ražotāja un Latvijas lielākā pārtikas nozares uzņēmuma AS "Latvijas balzams" pirmā pusgada neauditētais apgrozījums ir 39,3 miljoni latu, kas ir par 18,3% mazāks nekā 2008. gada pirmajā pusgadā. Uzņēmuma ražoto dzērienu realizācijas apjoms vietējā tirgū ir krities par 20%, salīdzinot ar 2008. pirmajiem sešiem mēnešiem. Vienlaikus, kopējais eksporta apjoms samazinājies par 15,9%,  taču eksports uz ES dalībvalstīm samazinājies tikai par 9,9%, salīdzinot ar līdzīgu laika periodu 2008. gadā. 2009. gada pirmajā pusgadā AS "Latvijas balzams" nodokļos valsts budžetā ieskaitījis 21,9 miljonus latu, no kuriem 16,5 miljonus latu kā akcīzes nodokli. Uzņēmuma peļņa pirmajos sešos mēnešos bija 1,25 miljoni latu, kas ir par 11% mazāk nekā attiecīgajā laika posmā pirms gada. "Svarīgi, ka esam spējuši nosargāt savus eksporta apjomus, kuru kritums, lai arī pamanāms, tomēr nav tik ievērojams, kā Latvijā," uzsver Kārlis Andersons, AS "Latvijas balzams" valdes priekšsēdētājs. "Uzņēmuma darbības rādītājus negatīvi ietekmējis globālās recesijas izraisītais patēriņa apjomu kritums, vairākkārtējā akcīzes nodokļa celšana Latvijā, un nelegālā alkohola tirgus pieaugums. Ņemot vērā kopējos mazumtirdzniecības apjomu kritumus Latvijā un Baltijas valstīs, pirmā pusgada rezultāti atbilst prognozētajam. Otrajā pusgadā turpināsim ražošanas izmaksu efektivizāciju un aktīvu darbību eksporta tirgos." Lai arī ekonomiskā situācija Baltijas valstīs ir kritiska un iedzīvotāju pirktspēja ievērojami samazinājusies, AS "Latvijas balzams" mērķis ir noturēt savu tirgus daļu, un turpināt eksporta tirgu apgūšanu, pilnveidojot un papildinot jau esošo produktu portfeli. Galvenie uzņēmuma eksporta tirgi ir Baltijas valstis, Polija un Skandināvija. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация