Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:287530
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Motivācijas satura teorijas    4
1.2.  Vajadzību hierarhijas teorija    4
1.3.  Apmierinātība ar darbu divu faktoru teorija    5
1.4.  D.Makklelanda motivācijas teorija un vajadzība pēc sasniegumiem    6
2.  Darbinieku motivācija    7
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Nobeigums
Organizāciju vadītāju stress un nervozitāte ir vienas no ekonomiskās krīzes sekām, ko vissāpīgāk izjūt tieši darbinieki jeb darba ņēmēji. Panika darba devējiem parasti rodas situācijās, kad zūd kontrole pār notiekošajiem procesiem, kas, piemēram, uzņēmējdarbībā izpaužas kā nespēja uzlabot vai saglabāt finanšu rādītājus no kompānijas un to darbiniekiem neatkarīgu apstākļu, kāda ir vispārējā ekonomiskā recesija, dēļ. Darbs ar padotajiem darbiniekiem, viņu motivāciju ir nepārtraukts, tas nav vienreizējs pasākums, darbinieku motivācijai uzņēmumā vajadzētu būt nepārtraukti – sākot jau ar katra darbinieka ienākšanu kolektīvā. Patiesībā vadītājam ir ļoti būtiski saprast, ka motivēts darbinieks ir izdevīgs arī viņam, un, jo darbiniekam tiks apmierinātas pēc iespējas vairākas, viņam nozīmīgas vajadzības, jo augstāks būs viņa apmierinātības ar darbu līmenis. Tikai apmierināts darbinieks ir lojāls. Latvijā esmu dzirdējusi, ka biežāk piekopj Herzberga teorijas motivāciju. Piemēram, „Perfect Sales” Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs, Direktors Armands Ābelītis: „Ja Jūs sekosiet Herzberga principiem, Jums drīz var ienākt prātā 40 vai 50
 idejas (ar dažām sakritībām kategorijās) praktiskai motivācijai, un visas tās ir ar neierobežoti radošām variācijām. Saraksts var būt izmainīts un papildināts pamatojoties uz Jūsu pieredzi, un tam jādarbojas kā pastāvīgam katalizatoram, kas mudina darbinieku būt aktīvam.”10
Referātā apskatīju motivācijas satura teorijas. Pirmā no tām bija vajadzību hierarhijas teorija, ko izveidoja A.Maslovs. Izveidoja savu vajadzību piramīdu, kurā ietilpst: fizioloģiskās vajadzības, vajadzība pēc drošības, vajadzība pēc piederības un mīlestības, vajadzība pēc pašcieņas un vajadzība pēc pašīstenošanās. Tālāk apskatīju apmierinātību ar darbu divu faktoru teoriju. Par svarīgu darba motivēšanas priekšnosacījumu Hercbergs uzskatīja darba satura bagātināšanu. Tā visa mērķis bija likt sajust darbiniekam sava darba nozīmīgumu, likt sajust, ka viņš veic patstāvīgu darbu, par kuru pats ir atbildīgs. Tālāk aplūkoju D. Makklelanda motivācijas teorija un vajadzība pēc sasniegumiem. Teorija, pēc autora domām paredz, ka cilvēka vajadzību komplekss ir nevis bioloģiski nosacīts, bet gan veidojas cilvēka dzīves gaitā un šīs vajadzības būtiski ietekmē viņa uzvedību. Kā noslēgumā es aplūkoju darbinieku motivāciju kā tādu. Secināju, ka laba darbinieka motivācija ir pārsvarā saistīta ar apmierinātību ar darbu. Katrai organizācijai un uzņēmumiem novēlu labu vadītāju ar stipru motivāciju.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1321171
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация