Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:336172
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS   
1.  TIRGUS SITUĀCIJAS ANALĪZE   
1.1.  Tirgus raksturojums un tendences   
1.2.  Tirgus ietilpība   
1.3.  Produkta dzīves cikls   
1.4.  Bostonas konsultāciju grupas matrica   
1.5.  Makrovides analīze   
2.  KONKURENTU ANALĪZE   
3.  PRODUKTS VICHY VIVA FRESH   
3.1.  Vichy VivaFresh ražotājs a/s „Aldaris”   
3.1.1.  A/s „Aldaris” vēsture   
3.1.2.  A/s „Aldaris” kvalitātes politika   
3.1.3.  A/s „Aldaris” produkcija   
3.1.4.  Darbības analīze   
3.1.5.  A/s „Aldaris” SVID analīze   
3.1.6.  A/s „Aldaris” iespēju un draudu matricas   
3.2.  Produkta kvalitāte un dizains   
3.3.  Tirgus segmentācijas analīze   
3.3.1.  Mērķa tirgus izvēles kritēriji   
3.3.2.  Klientu raksturojums   
3.4.  Cena   
3.5.  Sadale   
3.6.  Virzīšana tirgū   
4.  MISIJA, VĪZIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJAS   
4.1.  Vīzija un misija   
4.2.  Mērķi un stratēģijas   
5.  PLĀNS STRATĒĢIJAS REALIZĒŠANAI   
5.1.  Mārketinga plāns 2007.gadam   
  LITERATŪRA UN AVOTI   
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
VICHY Viva Fresh pieder pasaulē ļoti populārai, bet Latvijā vēl mazpazīstamai bezalkoholisko dzērienu kategorijai Near Water. Pašlaik VivaFresh būs pieejams ar divu veidu garšām –citrona/laima un zemeņu.
Produkts Vichy VivaFresh ir tikai nesen parādījies tirgū, tādēļ tas pagaidām atrodas preces dzīves cikla ieviešanas posmā, tomēr tā pārdošanas apjomi palielinās, tādēļ var secināt, ka tas tirgū iekaro aizvien lielāku popularitāti un ir pieprasīts.
Produkts Vichy VivaFresh ir augstas kvalitātes un atbilst visām kvalitātes prasībām un normām, jo a/s „Aldaris”, kurš šo produktu ražo, ir ieguvis vairākus kvalitāti apliecinošus sertifikātus un kvalitātes balvas, tāpēc pircējs var būt drošs par produkta augsto kvalitāti.
Produktam Vichy VivaFresh ir izveidots diezgan veiksmīgs dizains – interesantas formas pudele un koša, uzmanību piesaistoša etiķete. Turklāt pudele, ir arī praktiska no tā viedokļa, ka tā augšdaļā ir šaurāka, tādēļ to ir vieglāk satvert rokā.
Iespējamie produkta patērētāji (mērķtirgus) ir cilvēks, kuri piekopj aktīvu dzīvesveidu, strādā, sporto. Tie varētu būt jaunieši vai jauni pieaugušie, kas dzīvo pilsētā, ir ar vidējiem vai vidēji augstiem ienākumiem. Tātad mērķauditorija varētu būt strādājoši vai studējoši jauni cilvēki vai pusaudži.
A/s „Aldaris” produkta Vichy VivaFresh virzīšanai tirgū izmanto produktu virzīšanas tirgū metodes reklāmu un sabiedriskās saskares. Kā reklāma tiek izmantota reklāma televīzijā, presē un ārējā vidē (reklāmas stendi ielu un ceļu malās). Arī veikalos (Vichy VivaFresh tirdzniecības vietās) tiek izmantoti dažādi reklāmas materiāli (plakāti, vobleri, palešu gofra, palešu noformējums, grīdas uzlīmes, pudeļu uzlikas).
Sekmīgi tiek realizēta produkta Vichy VivaFresh sadale. Pārsvarā izmanto pirmā līmeņa sadales kanālu, kad produkts no ražotāja nonāk līdz patērētājam caur mazumtirgotāju. Tā kā uzņēmumam a/s „Aldaris” ir bāze Rīgā un reģionālās bāzes Rēzeknē un Kuldīgā, tad produkts var tikt ātri nogādāts pie klienta neatkarīgi no tā, kurā Latvijas reģionā tas atrodas.
Vichy VivaFresh galvenais konkurents tirgū ir uzņēmuma „Cēsu Alus” ražotais Near Water minerālūdens „Aqua Plus”, kuram salīdzinājuma ar Vichy VivaFresh ir zemāka cena un savādākas garšas, kā arī tas ir gāzēts. Taču, tā kā šis Near Water segments Latvijā pagaidām vēl ir gandrīz tukšs, tad iespējams, ka produktam Vichy VivaFresh drīzumā var parādīties jauni spēcīgi konkurenti, tādēļ ir jācenšas tagad iekarot pēc iespējas lielāku tirgus daļu un iegūt pēc iespējas labāku reputāciju patērētāju vidū.
Produkts Vichy VivaFresh konkurē arī ar parastajiem minerālūdeņiem, tādēļ, veicot mārketinga aktivitātes, jāakcentē tieši šī produkta atšķirības no parasta minerālūdens.
Tā kā produkts ir jauns, tad būtu vēlams realizēt aktīvu reklāmas kampaņu, lai iepazīstinātu patērētājus ar šo produktu. Lai arī a/s „Aldaris” izmanto reklāmu televīzijā un uz ielām, kā arī ir diezgan daudz dažādu reklāmas materiālu tirdzniecības vietās, būtu lietderīgi organizēt dažādas produkta degustācijas un prezentācijas, lai patērētājam ne vien sniegtu informāciju par šo jauno minerālūdeni, bet arī ļautu pašam pagaršot. Un vēl lietderīgi būtu izveidot produktam mājas lapu internetā, kur būtu sniegta informācija par šo minerālūdeni Vichy VivaFresh (jo iespējams, daudzi nemaz nezina, kas tas Near Water ir), kā arī būtu iespējams ievietot atsauksmes un ieteikumus pat šo produktu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1313994
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация